Opis materijala
Godišnje svaki čovjek popije oko tisuću litara vode. Bez vode ne bismo mogli živjeti pa pitku vodu ne smijemo onečišćavati i nemilice trošiti. Kapljica rose na listu ili cvijetu proljetni pljusak jutarnja magla oblaci snijeg na vrhu planine zapjenjeno more – sve je to voda. Vodu u prirodi nalazimo kao led (krutinu) tekućinu i vodenu paru (plin) pa se može reći da je ona tvar s mnogo lica. Ta dragocjena tekućina prekriva čak tri četvrtine Zemljine površine ali od toga je pitke vode dostupne za uporabu manje od jedan posto! Najveći dio vode na Zemlji nalazi se u oceanima.
Odgojno - obrazovni ishodi: - učenik će moći objasniti važnost i razumijevanje zaštite okoliša - učenik će moći aktivno sudjelovati u istraživanju stanja okoliša - učenik će pokazati privrženost očuvanja prirodnog okoliša u zavičaju domovini i šire - učenik će moći razlikovati pozitivne i negativne utjecaje čovjeka na prirodu i okoliš. - uporabom IKT-a učenik će se moći kreativno izraziti i istražiti jednostavne metode za poticanje kreativnosti u zadanim i novim uvjetima.
Cilj: Postati savjestan i odgovoran član zajednice uz aktivni doprinos na očuvanju prirodnog okoliša voda. Aktivnosti učenika: 1. Svjetski dan voda 22. ožujka i Svjetski dan meteorologije 23. ožujka - razgovor o značenju i o važnosti obilježavanja datuma 2. Sudjelovanje u prigodnoj aktivnosti obilježavanja Svjetskog dana voda i svjetskog dana meteorologije - izraditi poster prezentaciju fotografijom zabilježiti prirodne ljepote s temom vode "poslati poruku u boci" (korištenje digitalnih alata u vrijeme nastave na daljinu radove postaviti u kreiranu Wakelet kolekciju) videokonferencija s poznatim meteorologom Nikolom Vikić-Topić suradnja s drugim škola u sklopu međunarodnog projekta na eTwinning platformi Eko u mojoj školi Ciljana skupina: učenici od 7. i 8. razreda Vrednovanje: opisno praćenje i uvid u rad učenika samorefleksija i samovrednovanje tijekom rada prezentiranje radova učenika uz pomoć Wakelet kolekcije: "Svjetski dan voda" Rezultati: Wakelet kolekcija objedinjenih rezultata rada dostupna je na mrežnoj stranici OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog Ivanec te na stranicama eTwinning projekta Eko u mojoj školi.
Doprinosi
Melita Brodar, Autor
Melita Brodar, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.3.3. Promiče kvalitetu života u lokalnoj zajednici
Bilješke
Skraćeni naziv
Svjetski dan voda
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
13.06.2021.
Tagovi
projekt, voda, eTwinning, meteorologija
Datum unosa materijala
31.03.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Lektira: Vuk i sedam kozlića
Valerija Boras
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi

Podjela roda, primjena i glavne karakteristike nadzemnog dijela
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Poljoprivreda, prehrana i veterina • Poljoprivreda
DOC
Komentari