Opis materijala
Problemska nastava jedan je od oblika aktivne nastave. U scenariju poučavanja postavlja se pitanje kako će se hraniti bolesnik nakon operativnog zahvata. Tražeći odgovor na to ključno pitanje učenici usvajaju planirane odgojno obrazovne ishode ali i ishode međupredmetnih tema učiti kako učiti osobni i socijalni razvoj zdravlje i korištenje IKT-a. Scenarij poučavanja sadrži vrednovanje za učenje vrednovanje kao učenje i vrednovanje naučenog. Vrednovanje kao učenje provodi se Wordwall kvizom
Doprinosi
Đurđica Stanešić, Autor
Ivica Matić, Autor
Đurđica Stanešić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Zdravstvo i socijalna skrb
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Zdravstvo i socijalna skrb-> Medicinska sestra opće njege-medicinski tehničar opće njege
Bilješke
Skraćeni naziv
Prehrana kirurških bolesnika
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
13.06.2021.
Tagovi
entralna prehrana, parcijalna parenteralna prehrana, totalna parenteralna prehrana
Datum unosa materijala
04.04.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Zdravstvena njega bolesnika s drenažom
autorizirano predavanje
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Zdravstvo i socijalna skrb • Medicinska sestra opće njege-medicinski tehničar opće njege
PDF
Scenarij poučavanja- usmena komunikacija
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
DOCX

Komentari