Slika „drugoga“ – rad s konceptom povijesne perspektive na primjeru Osmanlija

Slika „drugoga“ – rad s konceptom povijesne perspektive na primjeru Osmanlija

  • Uređeno prije: 54mj
  • 173
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Srednjovjekovni i ranonovovjekovni ljudi često su pripadnike drugih naroda i vjera promatrali kao neprijatelje.  Stereotipne predodžbe o Turcima osvajačkoj sili koja je predstavljala neprestanu prijetnju Hrvatskoj i Europi od 15. stoljeća stalno su mjesto literarnih obrada okršaja kršćanske i osmanlijske vojske. Radom na odabranim izvorima učenici će analizirati na koji se način gradi slika o drugome kakav se diskurs u takvim slučajevima pojavljuje u povijesnim izvorima te će zaključiti koji elementi utječu na izgradnju slike o drugome u određenom povijenom kontekstu i zašto je to tako.  

    Doprinosi

    Valerija Turk-Presečki, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Valerija Turk-Presečki, Autor
    Martina Glučina, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> A. Društvo
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.2.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u srednjem i ranom novom vijeku

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    11.06.2021.

    Tagovi

    Stereotipi, povijesna perspektiva, slika o drugome

    Datum unosa materijala

    10.06.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara