Opis materijala
Predmet: Prodajna komunikacija
Nastavna tema: Rješavanje reklamacije
Broj nastavnih sati: 2 sata
1. razred smjer: prodavač
Doprinosi
Marina Šeneta, Autor
Ana Špoljarić, Autor
Nina Bionda, Autor
Ana Špoljarić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Trgovina-> Prodavač
Bilješke
Skraćeni naziv
Žalim se, pa šta?
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
09.06.2021.
Tagovi
Reklamacija, reakcija, pozitivno rješenje, neposredna pitanja
Datum unosa materijala
10.04.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – PDV
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno prije: 1d
1
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – EVIDENCIJA PROMJENA U POSLOVANJU
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno danas
1
Komentari