Opis materijala
CARNET-ova konferencija za korisnike (CUC) pod nazivom „Izazov prihvaćen!“ održala se 22. godinu zaredom ovaj put u cijelosti u online formatu. Zbog situacije izazvane koronavirusom sudionici su od 4. do 6. studenoga pratiti bogati program putem platforme za virtualne konferencije.
Glavne teme konferencije su „Ovo nam je škola“ i „AI u obrazovanju i obrazovanje za AI“.
Tema našeg rada bila je Grupni rad u online nastavi a prezentacija je napravljena za potrebe predstavljanja teme na CUC-u 2020.
Kvalitetno online učenje predstavlja interaktivni obrazovni proces koji se uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije odvija između osposobljenih učenika i učitelja te podrazumijeva
dobro isplanirane nastavne jedinice i aktivnosti dostupne na kvalitetnim i unaprijed dogovorenim platformama. U cilju poboljšanja ishoda učenja i trajnosti znanja primjenjuju se različite nastavne
metode usmjerene na učenike i njihovu aktivnu ulogu na satu. Jedan od primjera aktivnog učenja je grupni rad koji je prelaskom na online nastavu postao pravi izazov budući da ga je bilo teže organizirati u situaciji hitnog online učenja te je manji broj učitelja bio osposobljen za takve aktivnosti. Interaktivnim izlaganjem sudionicima će biti predstavljene mogućnosti korištenja različitih platformi (MS Teams Zoom i Padlet) u organizaciji grupnog rada u online nastavi društvene i prirodne skupine predmeta (Povijest/Kemija) te za učenike različitih dobnih skupina pa je aktivnosti moguće realizirati u osnovnoj i srednjoj školi. S ciljem realizacije aktivnog učenja predstavljena je i mogućnost korištenja inovativnog pristupa Obrnute učionice te prednosti koje donosi upravo u organizaciji grupnog rada u online nastavi. Prije samog sata učenik pristupa informacijama u digitalnom obliku primjerice video lekcijama Genially ili PowerPoint prezentacijama koje su autorice iz svoje nastavne prakse s učenicima od petog do osmog razreda predstavile okupljenim sudionicima. Komunikacija sa sudionicima izlaganja provela se putem pitanja i razmjenom mišljenja te njihovim uključivanjem u odabranu platformu i podjelu u grupe čime se stavljaju u ulogu učenika koji se potiču na aktivnost i kritičko razmišljanje uz stalnu podršku i usmjeravanje učitelja.
Doprinosi
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Informativni i dokumentarni sadržaji-> CARNET-ova korisnička konferencija - CUC
Bilješke
Skraćeni naziv
Grupni rad u online nastavi
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
07.06.2021.
Tagovi
grupni rad, Online nastava, Zoom, Teams
Datum unosa materijala
01.11.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – POJAM I SADRŽAJ ZALIHA, KALKULACIJA NABAVNE CIJENE ZALIHA – TROŠKOVI KUPNJE I PROSJEČNI TROŠKOVI KUPNJE
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno prije: 1d
1
Uvod u multimediju (6. razred)
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Informatika
PPTX
Komentari