Uskrsne aktivnosti kodiranja

Uskrsne aktivnosti kodiranja

  • Uređeno prije: 56mj
  • 65
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    B.3.1 učenik stvara program korištenjem vizualnoga okruženja u kojemu se koristi slijedom koraka ponavljanjem i odlukom te uz pomoć učitelja vrednuje svoje rješenje

    Doprinosi

    Kristina Krtalić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.3.1 stvara program korištenjem vizualnoga okruženja u kojem se koristi slijedom koraka, ponavljanjem i odlukom te uz pomoć učitelja vrednuje svoje rješenje

    Bilješke

    Navedene aktivnosti uklopili smo u godišnju kampanju ALL DIGITAL Week za digitalno uključivanje i osnaživanje koja se provodi u digitalnim centrima kompetencija, knjižnicama, društvenim centrima, školama i drugim mjestima širom Europe

    Skraćeni naziv

    Uskrsne aktivnosti kodiranja

    Vrsta materijala

    Nastavnička priprema

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    06.04.2021.

    Datum unosa materijala

    30.03.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.7

    Komentari

    Nema komentara