How is ice cream made - An unlimited number of flavours

How is ice cream made - An unlimited number of flavours

  • Uređeno prije: 57mj
  • 68
  • Nema stručne ocjene
Online pregledPreuzmite

    Opis materijala

    Nakon obrade teme Food (cooking verbs quantifiers taste and texture ingredients measurements cooking procedures recipes) učenici su sudjelovali u projektu osmišljavanja neobičnih okusa sladoleda. Za inspiraciju pogledali smo ulomak iz serije The Good Place. U skladu sa smjernicama za svoj okus morali su osmisliti: taste and texture ingredients with measurements and cooking procedures (prezentacij u prilogu).  Izradili su postere te ih prezentirali u školi po dobivenom feedbacku usmena izlaganja su popravili te se snimili u vocaroo aplikaciji. Učenici su sudjelovali u izradi zajedničke prezentacije (Google Slides) pri čemu su u paru za svaki slide dodali sliku svog postera te bit.ly link i QR code svog usmenog izlaganja. Kako bismo učenike potakli na aktivno slušanje dobili su upute za vođenje vršnjačkog vrednovanja (slika u prilog). U svrhu uvježbavanja pasivnih struktura učenici su u parovima u WordWall aplikaciji izradili interaktivne zadatke (tip uadatka po vlastitom odabiru) te su link zadatka dodali u Google Slides a QR kod istog zadatka na zajednički Jamboard koji jepodijeljen kao dodatni materijal u virtualnoj učionici za dodatnu nastavu.

    Doprinosi

    Helga Kraljik, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • slušanje
    • govorenje
    • pisanje

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    The Passive Voice

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    engleski

    Datum izrade materijala

    12.03.2021.

    Tagovi

    Engleski jezik, vršnjačko vrednovanje, pasiv, usmeno izlaganje, vokabular vezan uz hranu

    Datum unosa materijala

    14.03.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara