U tom pismu piše: MultiCOOLti smo sve više!

e-skole

U tom pismu piše: MultiCOOLti smo sve više!

  • Uređeno prije: 58mj
  • 138
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Okosnica ovog scenarija poučavanja je pisanje pisama. Učenici pritom analizirajući kulturno naslijeđe podrijetla hrvatskih preporoditelja stavljajući se u kožu i kritički se odnoseći prema iskustvima “milenijalaca” koji su otišli trbuhom za kruhom i poštujući kulturni identitet nacionalnih manjina i zahvaljujući im na doprinosu hrvatskom jeziku. Pisma odašilju na adrese različitih lokalnih i inozemnih škola organizirajući likovne izložbe i virtualne zborske izvedbe.

    Doprinosi

    Kristina Jelić, Urednik
    Stjepan Mudifaj, Autor
    Petra Orbanić, Autor
    Ljiljana Igrić, Autor
    Ivan Santica, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.4.1. Učenik raspravlja u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.4.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.4.6. Učenik razlikuje lekseme ograničene uporabe u leksiku hrvatskoga standardnog jezika i pravilno ih primjenjuje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.4.2. Učenik prosuđuje povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.4.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Umjetnost i moć« i »Umjetnost i stvaralački proces« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.4.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.2. Učenik raspravlja o različitim odnosima između umjetnosti i moći te umjetnosti kao stvaralačkom procesu i argumentira vlastiti kritički stav
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.3. Učenik procjenjuje važnost i društvenu odgovornost očuvanja nacionalne kulturne-umjetničke baštine koja se uklapa u teme »Umjetnost i moć« te »Umjetnost i stvaralački proces«
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.3.1. Učenik procjenjuje društvene promjene i migracije u svijetu i Hrvatskoj od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.3.1. Učenik tumači uzroke i posljedice nacionalnih pokreta, ideologija i ratova u svijetu, kao i u hrvatskim zemljama do početka 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.3.1. Učenik vrednuje kulturno stvaralaštvo, filozofske pravce i umjetničke stilove u svijetu, Europi i Hrvatskoj od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.5.4. Analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.5.4. Analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    osobni identitet, kultura, izložba, Društvo, jezik, identitet, multikulturalnost, rasprava, kulturni identitet, nacija, Glazbe svijeta (World Music), kulturna raznolikost, Pablo Picasso, kulturalne razlike, narodni preporod, međukulturalni dijalog, hrvatski kulturni identitet, primitivna umjetnost

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara