Opis materijala
Okosnica ovog scenarija poučavanja je pisanje pisama. Učenici pritom analizirajući kulturno naslijeđe podrijetla hrvatskih preporoditelja stavljajući se u kožu i kritički se odnoseći prema iskustvima “milenijalaca” koji su otišli trbuhom za kruhom i poštujući kulturni identitet nacionalnih manjina i zahvaljujući im na doprinosu hrvatskom jeziku. Pisma odašilju na adrese različitih lokalnih i inozemnih škola organizirajući likovne izložbe i virtualne zborske izvedbe.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Nataša Sajko, Autor
Nikolina Mišić, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Stjepan Mudifaj, Autor
Petra Orbanić, Autor
Ljiljana Igrić, Autor
Ivan Santica, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.4.1. Učenik raspravlja u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.4.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.4.6. Učenik razlikuje lekseme ograničene uporabe u leksiku hrvatskoga standardnog jezika i pravilno ih primjenjuje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.4.2. Učenik prosuđuje povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.4.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Umjetnost i moć« i »Umjetnost i stvaralački proces« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.4.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.2. Učenik raspravlja o različitim odnosima između umjetnosti i moći te umjetnosti kao stvaralačkom procesu i argumentira vlastiti kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.3. Učenik procjenjuje važnost i društvenu odgovornost očuvanja nacionalne kulturne-umjetničke baštine koja se uklapa u teme »Umjetnost i moć« te »Umjetnost i stvaralački proces«
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.3.1. Učenik procjenjuje društvene promjene i migracije u svijetu i Hrvatskoj od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.3.1. Učenik tumači uzroke i posljedice nacionalnih pokreta, ideologija i ratova u svijetu, kao i u hrvatskim zemljama do početka 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.3.1. Učenik vrednuje kulturno stvaralaštvo, filozofske pravce i umjetničke stilove u svijetu, Europi i Hrvatskoj od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.5.4. Analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.5.4. Analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
osobni identitet, kultura, izložba, Društvo, jezik, identitet, multikulturalnost, rasprava, kulturni identitet, nacija, Glazbe svijeta (World Music), kulturna raznolikost, Pablo Picasso, kulturalne razlike, narodni preporod, međukulturalni dijalog, hrvatski kulturni identitet, primitivna umjetnost
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Instalacija Linux Mint 22.2 u VirtualBox VM
Ante Vlah
priručnik
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Informatika
Uređeno prije: 2d
1
Zaustavimo nasilje u školi!
autorizirano predavanje
Informativni i dokumentarni sadržaji • Ostalo
PDF
Komentari