Opis materijala
Učenici scenarijem prepoznaju kako nasilje ima više mogućih pojavnih oblika - verbalno neverbalno tjelesno virtualno psihičko seksualno… Posebna pažnja posvećena je virtualnom nasilju kao i onom u ljubavnoj vezi. Osim nasilja ugrožavajući faktor je često i odluka o restriktivnoj dijeti ili vježbanju koje u cilju redukcije tjelesne mase može prerasti u prekomjerno.
Doprinosi
Nataša Sajko, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Ivana Marić, Autor
Ivana Slunjski Ivanković, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Kristina Jelić, Urednik
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
Ljiljana Igrić, Autor
Nataša Tomljanović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnom tekstu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.1.1. Napredno usavršava teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.1.1. Provjerava i vrednuje rezultate morfoloških obilježja, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.1.1. Prati osobna motorička postignuća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.1.1. Primjenjuje higijenske, zdravstvene i ekološke navike u motoričkim aktivnostima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.1.2. Primjenjuje motoričke aktivnosti u slobodno vrijeme
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.1.3. Prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire pozitivni stav prema tjelesnom vježbanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) NJ A.2.1. Učenik razumije srednje duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju iz različitih izvora
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) NJ B.2.1. Učenik izvodi zaključke o sličnostima i razlikama između regionalnih i socijalnih skupina te kultura mladih u vlastitoj kulturi i kulturama povezanim s njemačkim jezikom te opisuje utjecaj osobnih stavova i vrijednosti na doživljavan...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) NJ A.2.3. Učenik sudjeluje u srednje dugoj i srednje složenoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) NJ A.2.4. Učenik piše srednje duge i srednje složene tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) NJ C.2.2. Učenik pronalazi, uspoređuje te kritički procjenjuje informacije iz složenijih tekstova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.4.1. Prepoznaje i izbjegava rizične situacije u društvu i primjenjuje strategije samozaštite
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.4.1. Prepoznaje i izbjegava rizične situacije u društvu i primjenjuje strategije samozaštite
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
prehrana, društveni pritisak, ovisnost, pretilost, Nasilje, mediji, meme, virtualna stvarnost, igrice, strategije samozaštite, pritisak medija, točka gledišta, višestruke perspektive, usporedbe s drugim čitateljima, virtualno zlostavljanje, poremećaji hranjenja, nasilje u mladenačkim vezama, kvalitetna ljubavna veza, pružanje pomoći osobi koja je u nasilnoj vezi
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Pričam ti svoju priču
Dijana Muškardin
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole
Kako brinemo o svom tijelu i duši?
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Osobni i socijalni razvoj
Komentari