Kako sijem, tako ću i žeti

e-skole

Kako sijem, tako ću i žeti

  • Uređeno prije: 25mj
  • 212
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Kad neodgovornost prevlada nastaje kaos u laboratoriju izostaje pomoć unesrećenom znanstvene zasluge pripisuju se nezasluženo nastavnik postaje nepravedan a sportski teren postaje brutalan i nekulturan. Ovim aktivnostima postiže se suprotno - kod učenika se razvija odgovornost i svijest o posljedicama po život pojedinca i zajednice promiče se zalaganje za tuđa prava kroz asertivnost i nenasilje.

    Doprinosi

    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Ivana Kutle, Autor
    Kristina Jelić, Urednik
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    Ljiljana Igrić, Autor
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    Zvonimir Peranić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.1. Usvaja i primjenjuje teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.2.2. Provodi motoričke aktivnosti i aktivno boravi u prirodi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.2.3. Podupire i kreira cjeloživotne navike tjelesnog vježbanja i gibanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.1.1. Analizira svojstva, sastav i vrstu tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM SŠ D.1.1. Povezuje rezultate pokusa s konceptualnim spoznajama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ SŠ A.2.2. Primjenjuje model čestične građe tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ SŠ D.2.4. Analizira termodinamičke procese i sustave
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.1.3. Primjenjuje proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.4.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova, postupaka i izbora
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.4.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova, postupaka i izbora
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.4.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. (prošireni ishod) Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije u dinamičnom odnosu upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja na različite životne situacije

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    difuzija odgovornosti, odgovornost, Asertivnost, komunikacija, sigurnost, proporcionalnost, Linearne jednadžbe, samokontrola, laboratorij, toplinski stroj, mjere opreza i zaštite, vrste socijalnog učenja, efekt promatrača, gibanje čestica u zraku, znanstvena rasprava, greške u izračunu, plesni izazov

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.7

    Komentari

    Nema komentara