Opis materijala
Svatko od nas želi osjetiti prihvaćanje i potvrdu no kako bi nas drugi prihvatili važno je da i sami sebe prihvaćamo takvima kakvi jesmo osvijestimo svoje emocije misli ponašanja i tjelesne senzacije. “Prihvaćanje” pritom ne podrazumijeva prihvaćanje sebe drugih i okoline kao zadanim i nepromjenjivim već je to prvi korak nakon kojeg je moguće započeti proces promjene ostvarivati osobne potencijale i ostvariti kompromis s drugima.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Sabina H-Omerović, Autor
Danijel Eskeričić, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Mirela Babić, Autor
Tajana Lovreković, Autor
Ivana Marić, Autor
Kristina Jelić, Urednik
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
Ivana Fundurulić, Recenzent
Ivana Andrić, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Ljiljana Igrić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.1.3 u online okruženju surađuje i radi na projektu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.1. Usvaja i primjenjuje teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.2.1. Prati osobna motorička postignuća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.1.6. Primjenjuje linearnu funkciju pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.4.3. Razvija osobne potencijale
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.4.3. Razvija osobne potencijale
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.4. (prošireni ishod) Učenik uspoređuje razvoj pojedinca tijekom životnog ciklusa
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.3. Učenik raspravlja o različitim aspektima adolescencije
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
radionica, , projekt, sport, suradnja, identitet, linearna funkcija, prihvaćanje, stav o matematici, ja kao matematičar, stavovi, slika o sebi, savjetnik, Podrška, osobine, kompromis, različitost
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Aktivnost: Doba karnevala, plesa i šala, 3. dobna skupina od 16. do 21. godine
Sanja Beloglavec, Marija Rašić, Nataša Tomljanović, Suzana Ruško
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Hrvatski jezik / Jezik i komunikacija • 3. dobna skupina
DOCX
Uvod u zbrajanje do 20 s prijelazom - 4. razred
Dinka Žulić, Nataša Tomljanović, Antonija Capan, Željka Hanžek
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Matematika/Matematičke vještine • 4. razred OŠ
DOCX
Komentari