Prihvaćanjem do boljeg sebe

e-skole

Prihvaćanjem do boljeg sebe

  • Uređeno prije: 26mj
  • 136
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Svatko od nas želi osjetiti prihvaćanje i potvrdu no kako bi nas drugi prihvatili važno je da i sami sebe prihvaćamo takvima kakvi jesmo osvijestimo svoje emocije misli ponašanja i tjelesne senzacije. “Prihvaćanje” pritom ne podrazumijeva prihvaćanje sebe drugih i okoline kao zadanim i nepromjenjivim već je to prvi korak nakon kojeg je moguće započeti proces promjene ostvarivati osobne potencijale i ostvariti kompromis s drugima.

    Doprinosi

    Tajana Lovreković, Autor
    Ivana Marić, Autor
    Kristina Jelić, Urednik
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent
    Ljiljana Igrić, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.1.3 u online okruženju surađuje i radi na projektu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.1. Usvaja i primjenjuje teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.2.1. Prati osobna motorička postignuća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.1.6. Primjenjuje linearnu funkciju pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.4.3. Razvija osobne potencijale
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.4.3. Razvija osobne potencijale
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.4. (prošireni ishod) Učenik uspoređuje razvoj pojedinca tijekom životnog ciklusa
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.3. Učenik raspravlja o različitim aspektima adolescencije

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    radionica, , projekt, sport, suradnja, identitet, linearna funkcija, prihvaćanje, stav o matematici, ja kao matematičar, stavovi, slika o sebi, savjetnik, Podrška, osobine, kompromis, različitost

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara