Opis materijala
Samostalnost u donošenju odluka dolazi s osjećajem imanja cijelog svijeta na dlanu ali s njom dolaze i odgovornosti - osobna društvena prema planetu i budućim naraštajima. Posljedice izbora su katkada očite a katkada nejasne i diskutabilne. Aktivnosti nude priliku za promišljanje o odgovornosti i posljedicama odluka na primjerima sudbina likova iz književnosti ili uzora čija ponašanja učenici često glorificiraju kao i na vlastitim primjerima naizgled automatskih radnji poput korištenja ambalaže ili ponašanja u sportu.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Nataša Sajko, Autor
Nikolina Mišić, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Stefan Bunjevac, Autor
Petra Orbanić, Autor
Ivana Marić, Autor
Ljiljana Igrić, Autor
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Bruno Vojvodić, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.2. Učenik analizira različite interpretacije književnih tekstova s obzirom na pristup usmjeren čitatelju, književnom tekstu ili piscu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.1. Primjenjuje kineziološka teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.2. Izvodi složenije tehničko taktičke elemente sporta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.4.2. Osmišljava i kreira motoričke vježbe koje izvodi radi dostizanja željenih rezultata tjelesne spremnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.3. Prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire aktivnosti koje doprinose samopoštovanju i samopouzdanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s etikom i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.1. Kritički propituje društvene odnose, pojave i procese u neposrednoj okolini
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.2. Raspravlja o sociološkim temama usmeno i pismeno
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.3. Analizira suvremena društvena zbivanja na odabranim primjerima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
odgovornost, cilj, posljedice, odluke, moralna odgovornost, osobna odgovornost, upornost, Ryunosuke Akutagawe, "U lugu", pripovjedačka perspektiva, ekološki holizam, digifrenija, sindrom elektroničkoga zaslona, "screenagers", nesportsko ponašanje, graničar
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Kako je živjeti u zraku (Život u zraku - kako je letjeti, Kretanje na kopnu - kroz zrak)
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Priroda
DOCX
Materijali za interpretaciju lektirnog djela Pale sam na svijetu
Tihana Levar, Rahela Frelih
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
Komentari