Opis materijala
Sposobnost timskog rada postaje sve potrebnija vještina stoga je i okosnica ovog scenarija u kojem učenici kroz mjerenja harmonijskog titranja iskušavaju različite timske uloge dok na njemačkom jeziku istražuju timski rad kao ključnu kompetenciju i zajednički osmišljavaju vodič za timski rad. Nemoguće je osmisliti mjuzikl bez podrške tima a lakše je timski tragati za pogreškama u političkoj argumentaciji kao i pripraviti domaći jabučni ocat.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Ivan Novosel, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Katarina Stupalo, Autor
Sonja Pospišil, Autor
Ljiljana Igrić, Autor
Zvonimir Peranić, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
dr. sc. Goran Lojkić, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> D. Argumentacija i kritičko mišljenje-> SŠ LOGIKA D.2. Učenik prepoznaje tipične pogreške u argumentaciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Fizika-> C. Gibanje-> FIZ SŠ C.3.4. FIZ SŠ D.3.4. Analizira harmonijsko titranje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Fizika-> C. Gibanje-> FIZ SŠ A.3.9. FIZ SŠ B.3.9. FIZ SŠ C.3.9. FIZ SŠ D.3.9. Istražuje fizičke pojave
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.2. Suradnički uči i radi u timu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.2. Suradnički uči i radi u timu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.1. Učenik razumije duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.3. Učenik sudjeluje u dugoj i srednje složenoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.4. Učenik piše duge i srednje složene tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.4.2. Učenik primjenjuje primjerene obrasce ponašanja u poznatim situacijama te iskušava nove obrasce u nekim nepoznatim situacijama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.4.2. Učenik prikuplja i kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora te priprema prezentaciju s temom iz područja osobnoga interesa i svakodnevice
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.5. Učenik povezuje glazbenu umjetnost s ostalim umjetnostima
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, timski rad, istraživanje, suradnja, Titranje, uloge, pogreške u argumentaciji, timske uloge, vrste timova, video analiza, teaming, džuboks mjuzikl, umjetnosti objedinjene u mjuziklu, domaće, jabučni ocat
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Dvomjesečni plan rada SRZ - kreiranje tima
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Osobni i socijalni razvoj
Tehnologija u mom životu: online, offline i sve između
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 3. razred • Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
Komentari