Sve štima unutar tima

e-skole

Sve štima unutar tima

  • Uređeno prije: 58mj
  • 162
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Sposobnost timskog rada postaje sve potrebnija vještina stoga je i okosnica ovog scenarija u kojem učenici kroz mjerenja harmonijskog titranja iskušavaju različite timske uloge dok na njemačkom jeziku istražuju timski rad kao ključnu kompetenciju i zajednički osmišljavaju vodič za timski rad. Nemoguće je osmisliti mjuzikl bez podrške tima a lakše je timski tragati za pogreškama u političkoj argumentaciji kao i pripraviti domaći jabučni ocat.

    Doprinosi

    Kristina Jelić, Urednik
    Katarina Stupalo, Autor
    Sonja Pospišil, Autor
    Ljiljana Igrić, Autor
    Zvonimir Peranić, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    dr. sc. Goran Lojkić, Recenzent
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> D. Argumentacija i kritičko mišljenje-> SŠ LOGIKA D.2. Učenik prepoznaje tipične pogreške u argumentaciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Fizika-> C. Gibanje-> FIZ SŠ C.3.4. FIZ SŠ D.3.4. Analizira harmonijsko titranje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Fizika-> C. Gibanje-> FIZ SŠ A.3.9. FIZ SŠ B.3.9. FIZ SŠ C.3.9. FIZ SŠ D.3.9. Istražuje fizičke pojave
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.2. Suradnički uči i radi u timu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.2. Suradnički uči i radi u timu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.1. Učenik razumije duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.3. Učenik sudjeluje u dugoj i srednje složenoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.4. Učenik piše duge i srednje složene tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.4.2. Učenik primjenjuje primjerene obrasce ponašanja u poznatim situacijama te iskušava nove obrasce u nekim nepoznatim situacijama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.4.2. Učenik prikuplja i kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora te priprema prezentaciju s temom iz područja osobnoga interesa i svakodnevice
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.5. Učenik povezuje glazbenu umjetnost s ostalim umjetnostima

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , timski rad, istraživanje, suradnja, Titranje, uloge, pogreške u argumentaciji, timske uloge, vrste timova, video analiza, teaming, džuboks mjuzikl, umjetnosti objedinjene u mjuziklu, domaće, jabučni ocat

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.3

    Komentari

    Nema komentara