Ako x, onda y

e-skole

Ako x, onda y

  • Uređeno prije: 25mj
  • 172
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Slavni Raskoljnikov zločin kao i moralne dileme u filozofskom pogledu te valjanost zaključaka promatrane iz logičkog aspekta poslužili su za učenikovo promišljanje sinergijske povezanosti vlastitog djelovanja na druge i zajednicu. Svakodnevni izbori kako u komunikaciji s drugima tako i u odabiru prehrane neprestano ostavljaju posljedice po kvalitetu odnosa s drugima ali i odnosa prema vlastitom zdravlju.

    Doprinosi

    Katarina Stupalo, Autor
    Tajana Lovreković, Autor
    Sonja Pospišil, Autor
    Kristina Jelić, Urednik
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent
    dr. sc. Goran Lojkić, Recenzent
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    Ljiljana Igrić, Autor
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i uspoređuje svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.2. Učenik uspoređuje književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumači reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.3. Učenik interpretira književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s etikom i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.2. (prošireni ishod) Učenik raspravlja o individualnim razlikama među ljudima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> C. Logička svojstva i odnosi-> SŠ LOGIKA C.1. Učenik dokazuje logičke odnose između logičkih oblika i njihova svojstva
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> C. Logička svojstva i odnosi-> SŠ LOGIKA C.2. Učenik objašnjava razloge izostanka nekih logičkih odnosa i svojstava
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova, postupaka i izbora
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova, postupaka i izbora

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    mentalno zdravlje, odgovornost, utilitarizam, Asertivnost, kofein, zaključak, posljedice, valjanost, Zločin i kazna, odluke, šećer, Fjodor Mihajlovič Dostojevski, teorija izbora, teorija o običnim i neobičnim ljudima, deontološka etika, orijentir, reductio ad absurdum, energetski napitak

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara