Opis materijala
U upravljanju emocijama ključnu ulogu imaju naše misli - odnosno metaforički rečeno da ti gledamo svijet noseći sive ili ružičaste naočale. Često su naše misli automatske nesvjesne i pune misaonih pogrešaka te ih je korisno osvijestiti kako bismo ih mogli mijenjati. Uloga podrške okoline je također istaknuta ovim scenarijem i to na način da učenici samostalno odlučuju kada kako i na koji način dijele svoje emocije s okolinom.
Doprinosi
Zrinka Šimunović, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Mirjana Blažičko, Autor
Ksenija Gluhak, Autor
Kristina Jelić, Urednik
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ljiljana Igrić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.1. Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.6.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.8.1. Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.8.2. Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.8.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.3. Učenik slušno i vizualno prepoznaje, razlikuje, opisuje i uspoređuje glazbeno-scenske i vokalno-instrumentalne vrste
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.7.4. Prosuđuje kako se u sportskim natjecanjima potiče suradnički odnos, poštuje različitost i njeguje kulturni i nacionalni identitet
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, glazbeno, uvertira, Blackout poezija, plakat, Emocije, razgovor, uvjeravanje, emocija, promjena misli, izvori podrške, misaona lirska pjesma, scensko djelo, leteći kolut
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Aktivnosti: Tijelo u pokretu - obris i boja, 3. dobna skupina od 16 do 21 godina
Gordana Košćec Bousfield, Stanka Pinjuh
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Likovna kultura • 3. dobna skupina
DOCX
Kako boja utječe na promjenu temperature tijela
Luka Novaković
Digitalni obrazovni sadržaj
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Fizika
DOCX
Komentari