Boja mojih naočala

e-skole

Boja mojih naočala

  • Uređeno prije: 25mj
  • 145
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    U upravljanju emocijama ključnu ulogu imaju naše misli - odnosno metaforički rečeno da ti gledamo svijet noseći sive ili ružičaste naočale. Često su naše misli automatske nesvjesne i pune misaonih pogrešaka te ih je korisno osvijestiti kako bismo ih mogli mijenjati. Uloga podrške okoline je također istaknuta ovim scenarijem i to na način da učenici samostalno odlučuju kada kako i na koji način dijele svoje emocije s okolinom.

    Doprinosi

    Mirjana Blažičko, Autor
    Ksenija Gluhak, Autor
    Kristina Jelić, Urednik
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ljiljana Igrić, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.1. Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.6.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.8.1. Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.8.2. Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.8.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.3. Učenik slušno i vizualno prepoznaje, razlikuje, opisuje i uspoređuje glazbeno-scenske i vokalno-instrumentalne vrste
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.7.4. Prosuđuje kako se u sportskim natjecanjima potiče suradnički odnos, poštuje različitost i njeguje kulturni i nacionalni identitet
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.2. Upravlja emocijama i ponašanjem

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , glazbeno, uvertira, Blackout poezija, plakat, Emocije, razgovor, uvjeravanje, emocija, promjena misli, izvori podrške, misaona lirska pjesma, scensko djelo, leteći kolut

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara