Opis materijala
Većina ljudi stremi nekoj svojoj viziji uspjeha no kakva god da ona bila važno je razvijati strategije upravljanja sobom preuzimanja odgovornosti za zadatke i ustrajnost u postizanju ciljeva. Na primjeru Einsteina glazbenih idola ali i vlastitih djedova i baka učenici povlače zaključke o posljedicama ponašanja na obrazovni i profesionalni put. U praktičnom pogledu postavljaju MUDRO formulirane ciljeve te prate na koji način gube vrijeme koje može biti dragocjeno iskorišteno u ostvarivanju vlastitih potencijala.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Ivan Novosel, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Damir Belavić, Autor
Marijana Žgela Putniković, Autor
Petra Orbanić, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Anita Križanac Rašić, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
Ljiljana Igrić, Autor
Zvonimir Peranić, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ SŠ A.4.3. FIZ SŠ D.4.3. Analizira valno-čestičnu prirodu svjetlosti i tvari
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.5.3. Razvija svoje potencijale
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.5.3. Razvija svoje potencijale
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.5.4. Upravlja svojim obrazovnim i profesionalnim putem
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.1. Učenik razumije duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.3. Učenik sudjeluje u dugoj i srednje složenoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.4. Učenik piše duge i srednje složene tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.4.2. Učenik primjenjuje primjerene obrasce ponašanja u poznatim situacijama te prilagođava obrasce osobnoga ponašanja u nepoznatim situacijama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.4.2. Učenik pronalazi, uspoređuje te kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora znanja na njemačkome jeziku
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, odgovornost, ovisnost, planiranje, sreća, kvaliteta života, Izazovi, Lenta vremena, uspjeh, dopamin, foton, fotoelektrični učinak, rizično ponašanje, život A Einsteina, planovi za budućnost, navike, vrijednosti i osobine koje vode do uspjeha, uspješni glazbenici
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20
Gordana Bešenić
Obrazovna igra
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Uređeno prije: 17mj
1
Ključ uspjeha
Mirta Ambruš Maršić, Nataša Sajko, Dubravka Granulić, Aleksandra-Maria Vuković
Scenarij poučavanja za međupredmetne teme
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 3. razred • Izvannastavne aktivnosti
ZIP
Uređeno prije: 18mj
47
Komentari