Samo za maturante

e-skole

Samo za maturante

  • Uređeno prije: 57mj
  • 156
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenik samostalno  ili u suradnji s kolegama rješava probleme i oblikuje značenja u digitalnom okružju odabire i kombinira poznate i nove načine za razvoj kreativnosti kako bi konstruirao značenja u digitalnom okružju. Odabire digitalne tehnologije za ostvarivanje kreativnoga zadatka u kontekstu svrhe namjene i publike kojoj je stvoreni sadržaj namijenjen.

    Doprinosi

    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    doc. dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
    Roberta Bačani, Autor
    Ivan Kardum, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
    Danijela Stanić, Recenzent
    Sonja Lušić Radošević, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.3. Učenik obrazlaže slijed književnih poetika i razdoblja i kritički prosuđuje utjecaj različitih konteksta na književni tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.4.1. Analizira čovjekov utjecaj na održavanje i narušavanje uravnoteženoga stanja u prirodi i bioraznolikost povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.4.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja kritički prosuđujući rezultate te analizira posljedice razvoja znanstvene misli tijekom povijesti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.4.2. Argumentira i preispituje različita mišljenja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni rezultata bioloških otkrića u svakodnevnome životu suvremenoga čovjeka te donosi odluke o vlastitim postupanjima povezanim s njihovo...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.4.2. Primjenjuje aritmetički i geometrijski niz i red
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.5.1. Učenik svrsishodno primjenjuje vrlo različite metode za razvoj kreativnosti kombinirajući stvarno i virtualno okružje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.5.1. Učenik svrsishodno primjenjuje vrlo različite metode za razvoj kreativnosti kombinirajući stvarno i virtualno okružje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.5.2. Učenik samostalno predlaže moguća i primjenjiva rješenja složenih problema s pomoću IKT-a
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.5.2. Učenik samostalno predlaže moguća i primjenjiva rješenja složenih problema s pomoću IKT-a
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.1. Učenik razumije duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.3. Učenik sudjeluje u dugoj i srednje složenoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.4. Učenik piše duge i srednje složene tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.5. Učenik sažima i prevodi kratke i jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.4.2. Učenik primjenjuje primjerene obrasce ponašanja u poznatim situacijama te prilagođava obrasce osobnoga ponašanja u nepoznatim situacijama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.4.2. Učenik pronalazi, uspoređuje te kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora znanja na njemačkome jeziku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> SŠ GU B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.4. Učenik razlikuje različite vrste glazbe i glazbene žanrove te opisuje njihove međusobne utjecaje i spajanja (crossover i fuzija)

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    književnopovijesna razdoblja, aritmetički niz, geometrijski niz, izreke, glazbeno stvaralaštvo, vrste glazbe, poslovice, predstavnici i djela, poetike, otkriće strukture DNA, primijenjene znanosti, etičnost u znanstvenim istraživanjima, glazbenička zanimanja, poslovne prezentacije, edukativni video

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara