Opis materijala
Učenik organizira upravlja i bilježi pronađene informacije. Koristi složenu citatnu identifikaciju te pronađene informacije legalno uključuje u svoje djelo u doslovnome sažetome ili parafraziranome obliku vodeći računa o količini tuđih informacija u svome djelu i objavljuje ih poštujući norme.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Ivana Marić, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Nataša Sajko, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Adriana Ivandić, Autor
Nenad Šunić, Recenzent
Ivan Santica, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Maja Đura, Autor
Roberta Bačani, Autor
Adriana Ivandić, Recenzent
Ivan Kardum, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.3. Učenik čita u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.4. Učenik piše upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.1. Primjenjuje kineziološka teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.4.1. Prati osobna motorička postignuća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.2. Izvodi složenije tehničko taktičke elemente sporta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.4.2. Osmišljava i kreira motoričke vježbe koje izvodi radi dostizanja željenih rezultata tjelesne spremnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.2. Planira i primjenjuje motoričke aktivnosti u prirodi usmjerenog zdravom načinu življenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 2. Kemija okoliša-> KEM SŠ AB.4.8. Kritički razmatra utjecaj tvari na čovjeka i okoliš
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV SŠ C.3.1. Učenik prosuđuje povezanost industrijskih revolucija, znanosti i obrazovanja s razvojem nacija i nacionalizama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.3.1. Učenik vrednuje kulturno stvaralaštvo, filozofske pravce i umjetničke stilove u svijetu, Europi i Hrvatskoj od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.5.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.5.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.3.2. Učenik proizvodi srednje duge i srednje složene govorne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.3.4. Učenik piše srednje duge i srednje složene tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.3.1. Učenik razumije srednje duge i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.3.1. Učenik komentira pojedine aspekte vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom te prepoznaje utjecaj osobnih stavova i vrijednosti na doživljavanje vlastite kulture i drugih kultura
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.3.2. Učenik prikuplja i kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora te priprema prezentaciju s temom iz područja osobnoga interesa i svakodnevice
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, istraživanje, upravljanje informacijama, Analiza, aplikacija, Citiranje, organizacija, industrijska revolucija, zrak, koncept, rezultat, pravila citiranje, procesno pisanje, društveno označivanje, program putovanja, virtualna utrka, vrste bibliografskih jedinica, kulturno stvaralaštvo u 19 st
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Legenda o Ružica gradu
Andrea Kager, Ana Prohaska Žnidarić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Likovna kultura
GOVORIM LIJEPO O BOGU
Marina Mihić, Kristina Benček, Tanja Horvat
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Katolički vjeronauk • 4. razred OŠ
ZIP
Komentari