Opis materijala
Učenik upoznaje zakone i propise kojima se štiti vlasništvo i propisuje dijeljenje vlastitih sadržaja u digitalnome okružju te se ponaša u skladu sa zakonskom zakonskom regulativom u digitalnom okružju. Preuzima odgovornost za objavljivanje i dijeljenje vlastitih sadržaja.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Dubravka Granulić, Autor
TOMISLAV PAVLOVIĆ, Autor
Damir Belavić, Autor
izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Roberta Bačani, Autor
Adriana Ivandić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Ivan Kardum, Recenzent
Snježana Pavić, Recenzent
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.1. Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.8.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.8.3. Govori tekst srednje dužine koristeći se jezičnim strukturama niže razine složenosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.8.4. Sudjeluje u dužemu planiranom i dužemu jednostavnom neplaniranom razgovoru poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.8.1. Učenik interpretira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.8.1. Učenik oblikuje ideje kao poruke kojima komunicira s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.8.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem analizira utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život te daje prijedlog njezina mogućeg (pre)oblikovanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.7.1. Istražuje svojstva i vrstu tvari
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.7.1. Povezuje rezultate i zaključke istraživanja s konceptualnim spoznajama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.4. Učenik imenuje zakone i propise kojima se štiti vlasništvo i propisuje dijeljenje vlastitih sadržaja u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.4. Učenik imenuje zakone i propise kojima se štiti vlasništvo i propisuje dijeljenje vlastitih sadržaja u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.4. Učenik imenuje zakone i propise kojima se štiti vlasništvo i propisuje dijeljenje vlastitih sadržaja u digitalnome okružju
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
Autorska prava, zaštita vlasništva, poveznice, Portret, Prezentacije, zakonska regulativa, povratne promjene tvari, nepovratne promjene tvari, reinterpretacija, elementi hipermedije, licence, fair use, copyright
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Ogledni primjer prilagodbi metoda, sadržaja i aktivnosti za učenike s teškoćama - Kako radi moj program, 5.razred
Igor Dobrača
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Informatika
PDF
Kako razviti vlastitu psihološku otpornost?
autorizirano predavanje
Informativni i dokumentarni sadržaji • Stručno usavršavanje nastavnika
PDF
Komentari