Opis materijala
Učenik identificira i opisuje temu koju želi istraživati analizira problem koji rješava te odabire programe koji mu mogu pomoći u planiranju istraživanja. Planira korake u istraživanju i kritički procjenjuje svoje aktivnosti.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Sabina H-Omerović, Autor
Zrinka Pongrac Štimac, Autor
Katarina Stupalo, Autor
Sonja Pospišil, Autor
Boris Štimac, Autor
Danijela Stanić, Recenzent
dr. sc. Goran Lojkić, Recenzent
Roberta Bačani, Autor
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
Zvonimir Peranić, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> C. Logička svojstva i odnosi-> SŠ LOGIKA C.1. Učenik dokazuje logičke odnose između logičkih oblika i njihova svojstva
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> B. Misao, svijet i znanstvena spoznaja-> SŠ LOGIKA B.1. Učenik vrednuje sudove s obzirom na neko stanje stvari
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> A. Običan jezik i jezici logike-> SŠ LOGIKA A.1. Učenik prevodi rečenice iskazane običnim jezikom na jezik logike sudova i jezik logike prvoga reda te rečenice iskazane jezicima logike prevodi na običan jezik
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> A. Običan jezik i jezici logike-> SŠ LOGIKA A.2. Učenik na različite načine dijagramira rečenice iskazane običnim jezikom i dijagrame prevodi na običan jezik
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 2. Kemija okoliša-> KEM SŠ AB.4.7. Analizira kemijske promjene na primjerima reakcija u okolišu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 2. Kemija okoliša-> KEM SŠ AB.4.8. Kritički razmatra utjecaj tvari na čovjeka i okoliš
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ B.4.8. FIZ SŠ D.4.8. Opisuje model nastanka i strukturu svemira
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.4.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja kritički prosuđujući rezultate te analizira posljedice razvoja znanstvene misli tijekom povijesti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.4.3. Analizira utjecaj promjenjivih životnih uvjeta na evoluciju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.4.2. Argumentira i preispituje različita mišljenja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni rezultata bioloških otkrića u svakodnevnome životu suvremenoga čovjeka te donosi odluke o vlastitim postupanjima povezanim s njihovo...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.3. MAT SŠ C.3.2. Primjenjuje eksponencijalnu i logaritamsku funkciju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.4. Modelira eksponencijalnom i logaritamskom jednadžbom i nejednadžbom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.5.1. Učenik samostalno provodi složeno istraživanje s pomoću IKT-a
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.5.1. Učenik samostalno provodi složeno istraživanje s pomoću IKT-a
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, digitalni alati, fosili, onečišćenje, Evolucija, Umjetna inteligencija, zrak, istraživanje u digitalnom okružju, paleontologija, primjena eksponencijalne funkcije, matematička zanimanja, logičko programiranje, programski jezici, indeks kvalitete
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Adsorpcija bakrovih(II) iona na aktivnom ugljenu
Petra Peran, Valentina Kukas
praktikum
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Geologija, rudarstvo, nafta i kemijska tehnologija
PDF
Što pripravnici Tehničke kulture trebaju znati
Svjetlana Seljanec Savković
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Cjeloživotno učenje • Digitalno građanstvo
PPTX
Komentari