Opis materijala
Učenik stvara nove sadržaje i vizualne prikaze složenije strukture primjenjujući programe od posebnih namjena kako bi razvio ideju ili temu sljedeći upute.
Doprinosi
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Marijana Smolčec, Autor
Mirela Babić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Zrinka Šimunović, Autor
ANDRIJANA MIHALJEVIĆ, Autor
doc. dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Roberta Bačani, Autor
Ivan Kardum, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Snježana Pavić, Recenzent
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.1. Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.6.3. Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.4. Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.6.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.6.2. Učenik razlikuje glazbala s tipkama, drvena i limena puhačka glazbala, skupinu glazbala, instrumentalne sastave i orkestre te opaža izvedbenu ulogu glazbala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.8.1. Učenik interpretira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.8.1. Učenik oblikuje ideje kao poruke kojima komunicira s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.8.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.8.2. Učenik raspravlja o društvenome kontekstu umjetničkoga djela
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) EJ A.8.6. Piše kratak strukturiran tekst poznate tematike koristeći se jednostavnim jezičnim strukturama niže razine složenosti i primjenjujući pravopisna pravila
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) EJ C.8.4. Prilagođava osnovne tehnike kreativnoga izražavanja u stvaranju različitih vrsta kratkih tekstova poznatih sadržaja
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
glazbala, fotografija, pripovijedanje, Bajke, e, knjiga, Ivana Brlić, Mažuranić, Italija, dramatizacija, scenografija, Priče iz davnine, stop animacija, kazalište sjena, umjetničke radionice, fotografije prema motivima, kratki video, lutke, kreativno izražavanje, uporaba kreativnih tehnika, glazbeno obrazovanje, glazbenici, skulptura u javnom prostoru, plan i kadar u fotografiji i stripu, odnos slike i teksta, animoto, kreiranje video priče, kratki opis putovanje, virtualno putovanje
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
"Programiraj svemirsku letjelicu na putanju"
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Informatika
PDF
Tragovi sjećanja
Gorana Hasel
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari