Opis materijala
Učenik razvija ideje primjenjujući različite tehnike za poticanje kreativnosti te svoje ideje predočava na različite načine i dijeli ih pomoću IKT-a. Koristi kreativne i inovativne tehnike za rješavanje složenih problema pri čemu odabire primjerena digitalna rješenja.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Nataša Sajko, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Petra Orbanić, Autor
Marijana Žgela Putniković, Autor
doc. dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
Roberta Bačani, Autor
Ivan Kardum, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.2. Učenik razlikuje i opisuje književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.1.2 Učenik analizira tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.1.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Ljudsko tijelo u likovnoj umjetnosti« ili »Pogled na svijet« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.1.1. Učenik analizira umjetničko djelo koje se uklapa u teme »Ljudsko tijelo u likovnoj umjetnosti« i »Pogled na svijet« te izražava kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.1.2. Učenik raspravlja o različitim umjetničkim pristupima ljudskome tijelu i vizualnoj stvarnosti u te argumentira vlastiti kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.1.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> C. Energija-> KEM SŠ C.2.1. Povezuje promjene s pretvorbom energije unutar sustava
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.2.2. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> B. Promjene i procesi-> KEM SŠ B.2.2. Analizira kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.2. Učenik argumentira svoje viđenje rješavanja složenoga problema s pomoću IKT-a
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.2. Učenik argumentira svoje viđenje rješavanja složenoga problema s pomoću IKT-a
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Glazbena umjetnost-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> SŠ GU B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a)
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, Kanon, promjena, Ljudsko tijelo, stvaralaštvo, ideal ljepote, kreativne tehnike, rješavanje složenog problema, ostinantni bas, ciaccone, makroskopski, mikroskopski
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Trenutno nema materijala
Komentari