Superuradak

e-skole

Superuradak

  • Uređeno prije: 26mj
  • 113
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenik razvija ideje primjenjujući različite tehnike za poticanje kreativnosti te svoje ideje predočava na različite načine i dijeli ih pomoću IKT-a. Koristi kreativne i inovativne  tehnike za rješavanje složenih problema pri čemu odabire primjerena digitalna rješenja.

    Doprinosi

    Petra Orbanić, Autor
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    doc. dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
    Roberta Bačani, Autor
    Ivan Kardum, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
    Sonja Lušić Radošević, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.2. Učenik razlikuje i opisuje književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.1.2 Učenik analizira tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.1.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Ljudsko tijelo u likovnoj umjetnosti« ili »Pogled na svijet« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.1.1. Učenik analizira umjetničko djelo koje se uklapa u teme »Ljudsko tijelo u likovnoj umjetnosti« i »Pogled na svijet« te izražava kritički stav
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.1.2. Učenik raspravlja o različitim umjetničkim pristupima ljudskome tijelu i vizualnoj stvarnosti u te argumentira vlastiti kritički stav
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.1.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> C. Energija-> KEM SŠ C.2.1. Povezuje promjene s pretvorbom energije unutar sustava
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.2.2. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> B. Promjene i procesi-> KEM SŠ B.2.2. Analizira kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.2. Učenik argumentira svoje viđenje rješavanja složenoga problema s pomoću IKT-a
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.2. Učenik argumentira svoje viđenje rješavanja složenoga problema s pomoću IKT-a
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Glazbena umjetnost-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> SŠ GU B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , Kanon, promjena, Ljudsko tijelo, stvaralaštvo, ideal ljepote, kreativne tehnike, rješavanje složenog problema, ostinantni bas, ciaccone, makroskopski, mikroskopski

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.3

    Komentari

    Nema komentara