Opis materijala
Učenik razlikuje činjenice mišljenja pristranost u informacijama te valjanost i pouzdanost informacija i njihovih izvora i uspoređuje ih s drugim informacijama i izvorima te odabire korisne valjane i pouzdane informacije. Primjenjuje pripremljenu listu provjere informacija izvora informacija i uvjeta uporabe kako bi lakše procijenio kvalitetu pronađenih informacija.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Sunčana Pomahač Gak, Autor
ANDRIJANA MIHALJEVIĆ, Autor
Sanela Jukić, Autor
TOMISLAV PAVLOVIĆ, Autor
Damir Belavić, Autor
Ivan Santica, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Roberta Bačani, Autor
Ivan Kardum, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
Snježana Pavić, Recenzent
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.1. Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.3. Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.8.1. Učenik analizira međusobne odnose i dinamiku u pojedinim društvima tijekom 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.3. Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne među pronađenim informacijama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.3. Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne među pronađenim informacijama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.3. Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne među pronađenim informacijama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) EJ A.8.1. Razumije jednostavan tekst srednje dužine poznate tematike pri slušanju i čitanju
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
debata, holokaust, Židovi, dijagram, uzorak, podatak, geto, neknjiževni tekst, tablični prikaz podataka, content, information, fact check, lateral reading
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Vodič za samostalnu obradu teme iz povijesti u video izričaju
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 3. razred • Povijest
PPTX
Koko u Parizu - metodička preporuka za učenike s teškoćama
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari