Tko je u pravu?

e-skole

Tko je u pravu?

  • Uređeno prije: 58mj
  • 171
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenik razlikuje činjenice mišljenja pristranost u informacijama te valjanost i pouzdanost informacija i njihovih izvora i uspoređuje ih s drugim informacijama i izvorima te odabire korisne valjane i pouzdane informacije. Primjenjuje pripremljenu listu provjere informacija izvora informacija i uvjeta uporabe kako bi lakše procijenio kvalitetu pronađenih informacija.

    Doprinosi

    Ivan Santica, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
    Roberta Bačani, Autor
    Ivan Kardum, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
    Snježana Pavić, Recenzent
    Sonja Lušić Radošević, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.1. Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.3. Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.8.1. Učenik analizira međusobne odnose i dinamiku u pojedinim društvima tijekom 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.3. Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne među pronađenim informacijama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.3. Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne među pronađenim informacijama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.3. Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne među pronađenim informacijama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) EJ A.8.1. Razumije jednostavan tekst srednje dužine poznate tematike pri slušanju i čitanju

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    debata, holokaust, Židovi, dijagram, uzorak, podatak, geto, neknjiževni tekst, tablični prikaz podataka, content, information, fact check, lateral reading

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara