Opis materijala
Učenik samostalno upotrebljava različite izvore informacija i prikuplja potrebne informacije promišlja o procesu pretraživanja informacije te po potrebi mijenja metode pretraživanja. Kreira i upotrebljava vlastitu listu provjere informacija izvora informacija i uvjeta uporabe kako bi lakše procijenio kvalitetu pronađenih informacija.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Nataša Sajko, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Ivana Marić, Autor
Sanela Jukić, Autor
doc. dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
Nenad Šunić, Recenzent
Roberta Bačani, Autor
Ivan Kardum, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.4. Učenik piše izlagačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.1.1. Napredno usavršava teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.1.1. Primjenjuje higijenske, zdravstvene i ekološke navike u motoričkim aktivnostima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.1.2. Primjenjuje osnove tehnike i taktike raznih sportova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.1.2. Primjenjuje motoričke aktivnosti u slobodno vrijeme
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.1.3. Prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire pozitivni stav prema tjelesnom vježbanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.1.4. Primjenjuje linearne nejednadžbe
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.4.3. Učenik samostalno kritički procjenjuje proces, izvore i rezultate pretraživanja, odabire potrebne informacije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.4.3. Učenik samostalno kritički procjenjuje proces, izvore i rezultate pretraživanja, odabire potrebne informacije
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, primjena, mrežne stranice, skladateljice, izvor informacija, metode pretraživanja informacija, radiodrama, obavijesni prikaz, srednji vijek i renesansa, pretraživanje i odabir informacija, tjelovježbena aktivnost, vršno odbijanje, motorička znanja, diofantska jednadžba
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali

„Koliko ćeš dugo zračiti?“
Suzana Galović, Marija Gaurina, Maja Balat
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Fizika
ZIP
Uređeno prije: 34mj
98

Bilo pa prošlo! Možda opet bude...
Ivan Pavlović, Milena Gilić Gerber, Marko Lončar
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 2. razred • Latinski jezik
ZIP
Uređeno prije: 25mj
96
Komentari