Opis materijala
Učenik identificira i opisuje temu koju želi istraživati analizira problem i planira istraživanje koristeći se digitalnim rješenjima.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Anita Sečan, Autor
Dubravka Granulić, Autor
Mihaela Piskač Opančar, Autor
Mirela Babić, Autor
izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Roberta Bačani, Autor
Zvonimir Peranić, Recenzent
Ivan Kardum, Recenzent
Nevenka Krfogec, Recenzent
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.1. Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.3. Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.8.3 dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ OŠ C.8.7. FIZ OŠ D.8.7. Povezuje pojavu titranja i prijenos energije valom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.8.2 samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje-dijeli digitalne sadržaje
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
istraživanje, govor, dramski tekst, kazalište, Informacija, rješavanje problema u digitalnom okružju, istraživanje u digitalnom okružju, elektromagnetski spektar, frekvencija vala, WolframAlpha
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Instaliraj me, zar ne vidiš da ti trebam?
Tanja Šebalj-Kocet
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Informatika
ZIP
Uređeno prije: 25mj
96
Mali istraživači: enciklopedije
Marijana Jelinić Pezo
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 3. razred • Hrvatski jezik
Komentari