Opis materijala
Davanje i primanje povratne informacije komunikacijska je vještina koja se može s lakoćom usvojiti i kontinuirano usavršavati. Povratna informacija omogućuje kontinuirano učenje i napredovanje na osobnoj i profesionalnoj razini.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Natalia Dujić, Autor
Damir Belavić, Autor
Sabina H-Omerović, Autor
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Sanja Vučetić, Autor
Sonja Pospišil, Autor
Ivan Santica, Recenzent
Maja Đura, Autor
Klara Matejčić, Autor
Ivana Fundurulić, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.4.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Umjetnost i moć« i »Umjetnost i stvaralački proces« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.4.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> C. Ja i drugi-> PS C.3. (prošireni ishod) Učenik raspravlja o važnosti prosocijalnog ponašanja (ostvaruje se zajedno s C 1 i C 2 ishodima)
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 2. Kemija okoliša-> KEM SŠ AB.4.7. Analizira kemijske promjene na primjerima reakcija u okolišu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 2. Kemija okoliša-> KEM SŠ AB.4.8. Kritički razmatra utjecaj tvari na čovjeka i okoliš
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.5. MAT SŠ C.3.3. Primjenjuje svojstva trigonometrijskih funkcija
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV SŠ B.4.1. Učenik preispituje različite oblike i etape gospodarskog razvoja 20. i 21. stoljeća u Hrvatskoj, Europi i svijetu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> C. Ja i drugi-> PS C.1. Učenik raspravlja o različitim čimbenicima koji utječu na odnose pojedinca i drugih
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
povratna informacija, aktivno slušanje, Drugi svjetski rat, stvaralački proces, efekt, model Johari prozora, samoispunjavajuće proročanstvo, Pigmalionov efekt, socijalna percepcija, halo, Johari prozor, opus umjetnika, uloga kustosa, predavač, slušatelj, feedback
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Ivana Brlić-Mažuranić, Ribar Palunko i njegova žena; Kako je Potjeh tražio istinu
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Hrvatski jezik
PDF
Konstruktivne vijesti / Kako spasiti medije i demokraciju s novinarstvom sutrašnjice
knjiga
Obrazovni sadržaji • Visoka učilišta • Društvene znanosti
EPUB
Komentari