Kako dati dobar feedback?

e-skole

Kako dati dobar feedback?

  • Uređeno prije: 58mj
  • 161
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Davanje i primanje povratne informacije komunikacijska je vještina koja se može s lakoćom usvojiti i kontinuirano usavršavati. Povratna informacija omogućuje kontinuirano učenje i napredovanje na osobnoj i profesionalnoj razini.

    Doprinosi

    Sonja Pospišil, Autor
    Ivan Santica, Recenzent
    Maja Đura, Autor
    Klara Matejčić, Autor
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.4.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Umjetnost i moć« i »Umjetnost i stvaralački proces« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.4.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> C. Ja i drugi-> PS C.3. (prošireni ishod) Učenik raspravlja o važnosti prosocijalnog ponašanja (ostvaruje se zajedno s C 1 i C 2 ishodima)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 2. Kemija okoliša-> KEM SŠ AB.4.7. Analizira kemijske promjene na primjerima reakcija u okolišu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 2. Kemija okoliša-> KEM SŠ AB.4.8. Kritički razmatra utjecaj tvari na čovjeka i okoliš
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.5. MAT SŠ C.3.3. Primjenjuje svojstva trigonometrijskih funkcija
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV SŠ B.4.1. Učenik preispituje različite oblike i etape gospodarskog razvoja 20. i 21. stoljeća u Hrvatskoj, Europi i svijetu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> C. Ja i drugi-> PS C.1. Učenik raspravlja o različitim čimbenicima koji utječu na odnose pojedinca i drugih

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    povratna informacija, aktivno slušanje, Drugi svjetski rat, stvaralački proces, efekt, model Johari prozora, samoispunjavajuće proročanstvo, Pigmalionov efekt, socijalna percepcija, halo, Johari prozor, opus umjetnika, uloga kustosa, predavač, slušatelj, feedback

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara