Opis materijala
Učenici će se upoznati s najčešćim znakovima pojedinih bolesti i bolesnih stanja koji se ne smiju zanemariti te kako pomoći sebi i svojim bližnjima u svrhu očuvanja zdravlja.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Nikolina Mišić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Katarina Stupalo, Autor
Ivana Kutle, Autor
Maja Đura, Autor
Zrinka Pongrac Štimac, Autor
Ivana Lukšić, Urednik
Ana Popović, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Ivan Santica, Recenzent
dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
Dubravka Duhović, Autor
Ivana Blagović, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.3.1. Primjenjuje teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.3.2. Odabire motoričku aktivnost radi poboljšanja razine stanja morfoloških obilježja, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.3.2. Primjenjuje tjelovježbu u prirodi i aktivno provodi slobodno vrijeme
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.4.7. Učenik analizira utjecaj prirodno-geografskih i društveno-geografskih čimbenika na pojavu i širenje bolesti te na kvalitetu zdravlja na primjerima iz Hrvatske i svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć-> C.5.2.A Identificira i povezuje različite rizike za zdravlje i najčešće kronične zdravstvene smetnje te objašnjava postupke samopomoći-pomoći
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć-> C.5.2.B Navodi kada i gdje potražiti liječničku pomoć pri najčešćim zdravstvenim smetnjama i problemima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć-> C.5.3.A Povezuje važnost sistematskih i preventivnih pregleda s očuvanjem zdravlja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć-> C.5.2.A Identificira i povezuje različite rizike za zdravlje i najčešće kronične zdravstvene smetnje te objašnjava postupke samopomoći-pomoći
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć-> C.5.2.B Navodi kada i gdje potražiti liječničku pomoć pri najčešćim zdravstvenim smetnjama i problemima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć-> C.5.3.A Povezuje važnost sistematskih i preventivnih pregleda s očuvanjem zdravlja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.3.1. Analizira regulacijske mehanizme održavanja homeostaze na razini stanice i organizma
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.3.2. Analizira posljedice narušavanja homeostaze
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.3.2. Argumentira i preispituje različita mišljenja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni rezultata bioloških otkrića u svakodnevnome životu suvremenoga čovjeka te donosi odluke o vlastitim postupanjima povezanim s njihovo...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV SŠ C.4.1. Učenik vrednuje razvoj tehnologije i izume koji su promijenili život čovjeka u 20. i 21. stoljeću
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, prevencija, zdravlje, opekline, tuberkuloza, javno zdravstvo, zdravstvene smetnje, simptomi bolesti, UV zračenje, socijalna distanca, zoon politikon, tjelesno i mentalno zdravlje, balans vježbe, zdravstveno prosvjećivanje, samopregled, preventivni pregled, sistematski pregled
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.7
Preporučeni materijali
PISANA PRIPRAVA ZA IZVEDBU NASTAVNOG SATA IZ TALIJANSKOG JEZIKA Sati: 2 sata (blok sat) NASTAVNA JEDINICA: Moj dan - La mia giornata
Sandra Crnković Kranjčec
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Strani jezik
DOCX
Kurikulum za gimnazije, talijanski jezik: Tema: Svakodnevica; Podtema: Moj dan
Sandra Crnković Kranjčec
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Strani jezik
Komentari