Odakle se pokrećem - izvana ili iznutra

e-skole

Odakle se pokrećem - izvana ili iznutra

  • Uređeno prije: 26mj
  • 203
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    U ovom scenariju istražujemo kompleksnu i zanimljivu temu motivacije.  Motivacija je stanje ili proces unutar pojedinca koji potiče održava i usmjerava ponašanje prema određenom cilju. Aktivnosti koje slijede približit će učenicima važne.

    Doprinosi

    Goran Laslavić, Autor
    Petra Orbanić, Autor
    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    Klara Matejčić, Autor
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.4.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Umjetnost i moć« i »Umjetnost i stvaralački proces« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.2. Učenik raspravlja o različitim odnosima između umjetnosti i moći te umjetnosti kao stvaralačkom procesu i argumentira vlastiti kritički stav
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.3.1. Primjenjuje teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.3.1. Prati osobna motorička postignuća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.3.2. Odabire motoričku aktivnost radi poboljšanja razine stanja morfoloških obilježja, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.3.1. Analizira regulacijske mehanizme održavanja homeostaze na razini stanice i organizma
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> C. Energija u živome svijetu-> BIO SŠ C.3.1. Analizira procese kruženja tvari, vezanja i pretvorbi energije na razini stanice te ih povezuje s funkcioniranjem organizama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> C. Energija u živome svijetu-> BIO SŠ C.3.2. Analizira principe iskorištavanja energije na razini stanice
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. (prošireni ishod) Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije u dinamičnom odnosu upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja na različite životne situacije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.5. Učenik povezuje glazbenu umjetnost s ostalim umjetnostima

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , glazbeno, motivacija, Emocije, intervali, Tjelesna aktivnost, Koncentracija, stvaralaštvo, dopamin, sinapsa, negativna i pozitivna povratna sprega, kognitivna orijentacija, atribucijski stil, zanesenost (flow), lajtmotiv, scenska djela

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara