Opis materijala
U ovom scenariju istražujemo kompleksnu i zanimljivu temu motivacije.
Motivacija je stanje ili proces unutar pojedinca koji potiče održava i usmjerava ponašanje prema određenom cilju. Aktivnosti koje slijede približit će učenicima važne.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Sanja Vučetić, Autor
Goran Laslavić, Autor
Petra Orbanić, Autor
Zrinka Pongrac Štimac, Autor
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Kristina Rismondo, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.4.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Umjetnost i moć« i »Umjetnost i stvaralački proces« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.2. Učenik raspravlja o različitim odnosima između umjetnosti i moći te umjetnosti kao stvaralačkom procesu i argumentira vlastiti kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.3.1. Primjenjuje teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.3.1. Prati osobna motorička postignuća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.3.2. Odabire motoričku aktivnost radi poboljšanja razine stanja morfoloških obilježja, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.3.1. Analizira regulacijske mehanizme održavanja homeostaze na razini stanice i organizma
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> C. Energija u živome svijetu-> BIO SŠ C.3.1. Analizira procese kruženja tvari, vezanja i pretvorbi energije na razini stanice te ih povezuje s funkcioniranjem organizama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> C. Energija u živome svijetu-> BIO SŠ C.3.2. Analizira principe iskorištavanja energije na razini stanice
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. (prošireni ishod) Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije u dinamičnom odnosu upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja na različite životne situacije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.5. Učenik povezuje glazbenu umjetnost s ostalim umjetnostima
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, glazbeno, motivacija, Emocije, intervali, Tjelesna aktivnost, Koncentracija, stvaralaštvo, dopamin, sinapsa, negativna i pozitivna povratna sprega, kognitivna orijentacija, atribucijski stil, zanesenost (flow), lajtmotiv, scenska djela
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
IGRAMO SE POTVRDE
Marina Mihić, Kristina Benček, Tanja Horvat
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Katolički vjeronauk • 8. razred OŠ
ZIP
SAKRAMENT POTVRDE : ŠTO SE NALAZI U KUTIJI?
Marina Mihić, Kristina Benček, Tanja Horvat
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Katolički vjeronauk • 8. razred OŠ
Komentari