Dok smo zdravi, zanemarujemo brigu o svojem zdravlju

e-skole

Dok smo zdravi, zanemarujemo brigu o svojem zdravlju

  • Uređeno prije: 58mj
  • 84
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenicima predočiti pojam zdravlja kao višedimenzionalni model koji uključuje područje tjelesnoga emocionalnoga mentalnoga socijalnoga osobnoga i duhovnog zdravlja.

    Doprinosi

    Katarina Stupalo, Autor
    Ivana Lukšić, Urednik
    Ana Popović, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
    Maja Đura, Autor
    Dubravka Duhović, Autor
    Ivana Marić, Autor
    Ivana Duvnjak, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.2. Učenik analizira različite interpretacije književnih tekstova s obzirom na pristup usmjeren čitatelju, književnom tekstu ili piscu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.1. Primjenjuje kineziološka teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.4.2. Osmišljava i kreira motoričke vježbe koje izvodi radi dostizanja željenih rezultata tjelesne spremnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.3. Prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire aktivnosti koje doprinose samopoštovanju i samopouzdanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.4.7. Učenik analizira utjecaj prirodno-geografskih i društveno-geografskih čimbenika na pojavu i širenje bolesti te na kvalitetu zdravlja na primjerima iz Hrvatske i svijeta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.2.C Odabire višedimenzionalni model zdravlja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.2.C Odabire višedimenzionalni model zdravlja

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , mentalno zdravlje, Antun Branko Šimić, tijelo, Stres, zagađenje okoliša, ponašanja, zaštitni i rizični čimbenici, Preobraženja, ciklus pjesama o tijelu, mentalno zdravlje mladih, život u gradovima i ruralnim naseljima, duh

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara