Kreativni STEM

e-skole

Kreativni STEM

  • Uređeno prije: 57mj
  • 163
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Kreativnost se obično opisuje kao sposobnost generiranja ideja pronalaženja rješenja i uradaka koji su originalni i korisni. U ovom scenariju naglasak je na kreativnom procesu u okviru STEM područja. 

    Doprinosi

    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Klara Matejčić, Autor
    Zvonimir Peranić, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik
    Ivana Fundurulić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.1.2. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ SŠ D.1.5. Primjenjuje zakon očuvanja energije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ SŠ A.1.8. FIZ SŠ B.1.8. FIZ SŠ C.1.8. FIZ SŠ D.1.8. Rješava fizičke probleme
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> A. Organiziranost živoga svijeta-> BIO SŠ A.2.1. Povezuje pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.2.2. Raspravlja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni bioloških otkrića te donosi odluke o vlastitim postupanjima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT SŠ C.2.5. MAT SŠ D.2.3. Analizira položaj pravaca i ravnina u prostoru i računa udaljenost

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , vrednovanje, kreativno mišljenje, geometrija, prostor, kritičko mišljenje, ravnina, međusobni položaj, strujni krug, zakon očuvanja energije, oblici energije, grafički prikaz energije, oblik molekula, VSEPR, modeli, vodiči i izolatori

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara