Opis materijala
Kreativnost se obično opisuje kao sposobnost generiranja ideja pronalaženja rješenja i uradaka koji su originalni i korisni. U ovom scenariju naglasak je na kreativnom procesu u okviru STEM područja.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Natalia Dujić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Ivan Bednjanec, Autor
Sabina H-Omerović, Autor
Zrinka Pongrac Štimac, Autor
Marijana Žgela Putniković, Autor
Klara Matejčić, Autor
Zvonimir Peranić, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Ivana Fundurulić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.1.2. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ SŠ D.1.5. Primjenjuje zakon očuvanja energije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ SŠ A.1.8. FIZ SŠ B.1.8. FIZ SŠ C.1.8. FIZ SŠ D.1.8. Rješava fizičke probleme
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> A. Organiziranost živoga svijeta-> BIO SŠ A.2.1. Povezuje pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.2.2. Raspravlja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni bioloških otkrića te donosi odluke o vlastitim postupanjima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT SŠ C.2.5. MAT SŠ D.2.3. Analizira položaj pravaca i ravnina u prostoru i računa udaljenost
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, vrednovanje, kreativno mišljenje, geometrija, prostor, kritičko mišljenje, ravnina, međusobni položaj, strujni krug, zakon očuvanja energije, oblici energije, grafički prikaz energije, oblik molekula, VSEPR, modeli, vodiči i izolatori
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Tlak zraka i vakuum – Zašto se čaša „lijepi“ za balon?
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Priroda i društvo
DOCX
Pročišćavanje vode – važnost čiste vode za sva živa bića
Melita Ogrinšak
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Priroda i društvo
DOCX
Komentari