Čitate li upute o lijekovima

e-skole

Čitate li upute o lijekovima

  • Uređeno prije: 25mj
  • 125
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Pri uzimanju lijekova važno je pridržavati se uputa koje opisuju indikaciju doziranje i način primjene kontraindikacije posebna upozorenja interakcije s drugim lijekovima i hranom primjenu kod trudnica dojilja i male djece nuspojave te način čuvanja i rok trajanja. Lijekovi se ne smiju uzimati po vlastitoj želji nego isključivo po uputi liječnika ili ljekarnika.

    Doprinosi

    Mirjana Blažičko, Autor
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Tajana Lovreković, Autor
    Ivana Lukšić, Urednik
    dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
    Ivana Duvnjak, Recenzent
    Dubravka Duhović, Autor
    Adriana Ivandić, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Tanja Bešlić, Recenzent
    Ivana Blagović, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.4. Učenik piše tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.5. Učenik analizira morfosintaktička obilježja riječi u rečenici i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.2.1. Analizira svojstva, sastav i vrstu tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> B. Promjene i procesi-> KEM SŠ B.2.1. Analizira brzine različitih promjena
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM SŠ D.2.2. Primjenjuje matematička znanja i vještine
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć-> C.4.1.C Pravilno tumači upute o lijeku i procjenjuje relevantnost zdravstvene informacije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.1. Objašnjava održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT SŠ E.1.1. Barata podatcima prikazanima na različite načina
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.1.3. Primjenjuje proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ A.1.1. MAT SŠ B.1.1. Primjenjuje potencije s cjelobrojnim eksponentima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć-> C.4.1.C Pravilno tumači upute o lijeku i procjenjuje relevantnost zdravstvene informacije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja o tome na različite životne situacije

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    mentalno zdravlje, alergeni, Funkcionalni stilovi, Stres, grafički prikaz, pamćenje, Koncentracija, mentalna mapa, prostorno uređenje stranice, zaštitni i rizični čimbenici, anafilaktički šok, oblik i svrha teksta, sastav lijeka, doza, brzina djelovanja, poluvrijeme eliminacije, koncentracija lijeka, alergijska reakcija

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara