Opis materijala
Koncept cjeloživotnog učenja postao je glavnom odrednicom društvenih gospodarskih i obrazovnih politika u svijetu. Njegova ostvarivost ovisi o osposobljenosti učenika za snalaženje u informacijskoj džungli. Namjera je ovog scenarija poticati informacijsku pismenost kod učenika jačanjem vještina pronalaženja odabiranja vrednovanja i učinkovitog korištenja informacija.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Marina Mirković, Autor
Zrinka Nekić, Autor
Ivan Novosel, Autor
Petra Blajić, Autor
Ivana Škarica Mital, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Nada Lodeta, Recenzent
Maja Đura, Autor
Klara Matejčić, Autor
Ivana Andrić, Recenzent
Zvonimir Peranić, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.2.1. Povezuje i primjenjuje složene kognitivne strategije učenja jezika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.2.6. Piše strukturiran tekst srednje dužine koristeći se jezičnim strukturama više razine složenosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.1.1 pronalazi podatke i informacije, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje - dijeli svoje digitalne sadržaje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.1. Učenik analizira razmještaj i kretanje broja stanovnika, pokazatelje prirodnoga i prostornog kretanja stanovništva te demografske strukture i procese na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini s pomoću tablica, grafičkih prikaza i geog...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ B.1.3. Primjenjuje II. Newtonov zakon
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ A.1.9. FIZ SŠ B.1.9. FIZ SŠ C.1.9. FIZ SŠ D.1.9. Istražuje fizičke pojave
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.1. Nabraja, smješta i povezuje ključne osobe, pojmove i događaje iz rimske povijesti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> B. Iskustvo teksta i komunikacija-> SŠ (2) LJ B.1.2. Razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, govor, informacijska pismenost, Erasmus+ projekt, mjerenje, vještine, geografska karta, osnutak Rima, opće kretanje stanovništva, elastična sila, metoda RAFT, fraze na engleskom jeziku, Romul i Rem, žalba, popis stanovništva, grafički prikazi, izvještaj, motivacijsko pismo
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Kako je živjeti u zraku (Život u zraku - kako je letjeti, Kretanje na kopnu - kroz zrak)
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Priroda
DOCX
Kako je živjeti u zraku (Kako je živjeti na kopnu - prilagodbe)
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Priroda
DOCX
Komentari