Opis materijala
Učenici tijekom svog obrazovanja moraju usvojiti mnoštvo informacija koje često nisu povezane ili su sasvim apstraktne što otežava proces pamćenja i učenja.
Mnemotehnike su kognitivne strategije koje im mogu biti od pomoći da prebrode taj problem. Koristili su ih stari Grci i rimski senatori a imaju svrhu olakšati usvajanje informacija koje bismo inače zaboravili.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Ivan Bednjanec, Autor
Nataša Sajko, Autor
Jelena Huzanić, Autor
Petra Orbanić, Autor
Nada Lodeta, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Zvonimir Peranić, Recenzent
Ivan Kardum, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i obrazlaže stavove o književnom tekstu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.2. Učenik uspoređuje književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ B.1.2. Primjenjuje I. Newtonov zakon
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> C. Gibanje-> FIZ SŠ C.1.1. Analizira pravocrtna gibanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ B.1.3. Primjenjuje II. Newtonov zakon
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ B.1.4. Primjenjuje III. Newtonov zakon i zakon očuvanja količine gibanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.1. Nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.2. Komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, Antun Gustav Matoš, Jesenje veče, sile, Newtonovi zakoni, grafovi gibanja, pamćenje, mnemotehnike, ikonografija, muze, mnemotehnika, kazivanje poezije, likovna analiza, stilske karakteristike, rukopis umjetnika
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Mama je kriva za sve uz micro:bit
Nikolina Sabolić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
Uređeno prije: 5mj
1

Hotel: eine Burg, ein Zuhause oder eine Zuflucht
Martina Budimir
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Strani jezik
ZIP
Uređeno prije: 34mj
73
Komentari