Mudro do cilja?

e-skole

Mudro do cilja?

  • Uređeno prije: 57mj
  • 140
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Postavljanjem ciljeva učenici uče kako definirati izazov razviti plan i osmisliti realan raspored za njegovo ostvarenje. Postavljanje ciljeva daje učenicima smjernice za djelovanje a njihovo ostvarenje osjećaj postignuća. Ciljevi pomažu učenicima u određivanju prioriteta određivanju vlastitog puta i prepoznavanju područja u koja trebaju uložiti dodatan trud. 

    Doprinosi

    Petra Blajić, Autor
    Mirjana Blažičko, Autor
    Tajana Lovreković, Autor
    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    Ivana Škarica Mital, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Maja Đura, Autor
    Klara Matejčić, Autor
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.2.1. Analizira jednostavan izvorni i duži prilagođen tekst pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.2.2. Primjenjuje raznolike društveno-jezične funkcije jezika i konvencije uljudnoga ponašanja u različitim kontekstima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.2.4. Povezuje i koristi se različitim tehnikama kreativnoga izražavanja - propituje i vrednuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i općim - stručnim sadržajima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.1.2. Učenik opisuje osnovna obilježja geoloških razdoblja, razlikuje vrste stijena prema nastanku, glavne strukturne elemente litosfere, objašnjava postanak fosila, metode određivanja starosti stijena, postanak reljefa i njegovih glavnih gen...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.2. Praćenje - Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.2. Praćenje - Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.2.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja i razvoj znanstvene misli stavlja u povijesni kontekst
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> A. Organiziranost živoga svijeta-> BIO SŠ A.2.2. Uspoređuje specifičnosti građe pojedinih organizama i povezuje ih s razvojnim stablom živoga svijeta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.3. Uspoređuje prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezuje s evolucijom živoga svijeta na Zemlji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja o tome na različite životne situacije

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , rješavanje problema, ponašanje, pjevanje, Ciljevi, samoregulacija, Ilijada, postavljanje ciljeva, izlagački tekst, vrste stijena, planiranje učenja, gibanje biljka, tropizam, nastija, geološka razdoblja Zemlje, postanak reljefa, plan čitanja

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.3

    Komentari

    Nema komentara