Opis materijala
Postavljanjem ciljeva učenici uče kako definirati izazov razviti plan i osmisliti realan raspored za njegovo ostvarenje. Postavljanje ciljeva daje učenicima smjernice za djelovanje a njihovo ostvarenje osjećaj postignuća. Ciljevi pomažu učenicima u određivanju prioriteta određivanju vlastitog puta i prepoznavanju područja u koja trebaju uložiti dodatan trud.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Natalia Dujić, Autor
Damir Belavić, Autor
Petra Blajić, Autor
Mirjana Blažičko, Autor
Tajana Lovreković, Autor
Zrinka Pongrac Štimac, Autor
Ivana Škarica Mital, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Maja Đura, Autor
Klara Matejčić, Autor
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.2.1. Analizira jednostavan izvorni i duži prilagođen tekst pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.2.2. Primjenjuje raznolike društveno-jezične funkcije jezika i konvencije uljudnoga ponašanja u različitim kontekstima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.2.4. Povezuje i koristi se različitim tehnikama kreativnoga izražavanja - propituje i vrednuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i općim - stručnim sadržajima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.1.2. Učenik opisuje osnovna obilježja geoloških razdoblja, razlikuje vrste stijena prema nastanku, glavne strukturne elemente litosfere, objašnjava postanak fosila, metode određivanja starosti stijena, postanak reljefa i njegovih glavnih gen...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.2. Praćenje - Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.2. Praćenje - Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.2.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja i razvoj znanstvene misli stavlja u povijesni kontekst
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> A. Organiziranost živoga svijeta-> BIO SŠ A.2.2. Uspoređuje specifičnosti građe pojedinih organizama i povezuje ih s razvojnim stablom živoga svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.3. Uspoređuje prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezuje s evolucijom živoga svijeta na Zemlji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja o tome na različite životne situacije
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, rješavanje problema, ponašanje, pjevanje, Ciljevi, samoregulacija, Ilijada, postavljanje ciljeva, izlagački tekst, vrste stijena, planiranje učenja, gibanje biljka, tropizam, nastija, geološka razdoblja Zemlje, postanak reljefa, plan čitanja
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Uvod u zbrajanje do 20 s prijelazom - 4. razred
Dinka Žulić, Nataša Tomljanović, Antonija Capan, Željka Hanžek
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Matematika/Matematičke vještine • 4. razred OŠ
DOCX
Zbrajanje i oduzimanje do 100 vježbanje i ponavljanje
Željana Đevenica
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 2. razred • Matematika
Uređeno prije: 1mj
1
Komentari