Opis materijala
Baba Yetu je molitva Oče naš koja se pjeva na svahiliju. Autor istoimene skladbe je Christopher Chiyan Tin američki skladatelj kineskog porijekla. Skladba Baba Yetu je izvorno komponirana kao tematska pjesma za video igru Civilization IV te je 2011. osvojila nagradu Grammy. Postigla je izuzetnu popularnost i izvan industrije video igara te je danas zbog svog nastanka i prepoznatljivosti simbol i metafora multikulturalnosti u svijetu. Kao takva molitva-pjesma je posudila svoje ime za naslov ovog scenarija.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Natalia Dujić, Autor
Damir Belavić, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Petra Blajić, Autor
Stjepan Mudifaj, Autor
Petra Orbanić, Autor
doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Ivan Santica, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Kristina Rismondo, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> SŠ GU B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a)
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.4. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja hrvatske tradicijske glazbe i glazbi svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.4. Učenik razlikuje različite vrste glazbe i glazbene žanrove te opisuje njihove međusobne utjecaje i spajanja (crossover i fuzija)
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.1.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Ljudsko tijelo u likovnoj umjetnosti« ili »Pogled na svijet« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.1.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.1.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.1.1. Učenik istražuje proces stvaranja i širenja države na Starome Istoku i u Europi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.1.2. Učenik istražuje pojavu i razvoj pisma te obilježja religija u starome vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.2.1. Učenik razumije kratak i jednostavan tekst na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općega interesa
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.2.4. Učenik sudjeluje u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općeg interesa
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) TJ B.2.1. Učenik obrazlaže bitna obilježja talijanske kulture i uočava kulturološke uvjetovanosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.1. Učenik razumije srednje duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.3. Učenik sudjeluje u srednje dugoj i jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.4. Učenik piše srednje duge, jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.2.1. Učenik izvještava o različitim informacijama, sličnostima i razlikama između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života i aktualnih događanja te u značenju i uporabi pojedinih jezičnih i...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.2.3. Učenik poštuje jezičnu, kulturnu i osobnu različitost u osobnome okružju i široj zajednici
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.2.1. Učenik kombinira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika koje odgovaraju njegovu stilu učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.2.2. Učenik uspoređuje i vrednuje informacije iz različitih izvora na stranomu jeziku i pritom se služi osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, BOJA, jezik, identitet, multikulturalnost, afrička glazba, Glazbe svijeta (World Music), glazbena fuzija, multikulturalna pismenost, molitva Oče naš, multikulturalizam, simbolika boja, značenje boja, Etrušćani, kulturna asimilacija, kulturna raznolikost, manjina, povijest naroda
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.7
Preporučeni materijali
prezentacija - Baba Roga
MARINA ĆURKOVIĆ
Predavanje; prezentacija
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Povijest
PPT
Komentari