Baba Yetu

e-skole

Baba Yetu

  • Uređeno prije: 58mj
  • 117
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Baba Yetu je molitva Oče naš koja se pjeva na svahiliju. Autor istoimene skladbe je Christopher Chiyan Tin američki skladatelj kineskog porijekla. Skladba Baba Yetu je izvorno komponirana kao tematska pjesma za video igru Civilization IV te je 2011. osvojila nagradu Grammy. Postigla je izuzetnu popularnost i izvan industrije video igara te je danas zbog svog nastanka i prepoznatljivosti simbol i metafora multikulturalnosti u svijetu. Kao takva molitva-pjesma je posudila svoje ime za naslov ovog scenarija. 

    Doprinosi

    Petra Blajić, Autor
    Stjepan Mudifaj, Autor
    Petra Orbanić, Autor
    doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Ivan Santica, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    Klara Matejčić, Autor
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> SŠ GU B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.4. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja hrvatske tradicijske glazbe i glazbi svijeta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.4. Učenik razlikuje različite vrste glazbe i glazbene žanrove te opisuje njihove međusobne utjecaje i spajanja (crossover i fuzija)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.1.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Ljudsko tijelo u likovnoj umjetnosti« ili »Pogled na svijet« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.1.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.1.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.1.1. Učenik istražuje proces stvaranja i širenja države na Starome Istoku i u Europi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.1.2. Učenik istražuje pojavu i razvoj pisma te obilježja religija u starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.2.1. Učenik razumije kratak i jednostavan tekst na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općega interesa
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.2.4. Učenik sudjeluje u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općeg interesa
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) TJ B.2.1. Učenik obrazlaže bitna obilježja talijanske kulture i uočava kulturološke uvjetovanosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.1. Učenik razumije srednje duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.3. Učenik sudjeluje u srednje dugoj i jednostavnoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.4. Učenik piše srednje duge, jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.2.1. Učenik izvještava o različitim informacijama, sličnostima i razlikama između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života i aktualnih događanja te u značenju i uporabi pojedinih jezičnih i...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.2.3. Učenik poštuje jezičnu, kulturnu i osobnu različitost u osobnome okružju i široj zajednici
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.2.1. Učenik kombinira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika koje odgovaraju njegovu stilu učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.2.2. Učenik uspoređuje i vrednuje informacije iz različitih izvora na stranomu jeziku i pritom se služi osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , BOJA, jezik, identitet, multikulturalnost, afrička glazba, Glazbe svijeta (World Music), glazbena fuzija, multikulturalna pismenost, molitva Oče naš, multikulturalizam, simbolika boja, značenje boja, Etrušćani, kulturna asimilacija, kulturna raznolikost, manjina, povijest naroda

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.7

    Komentari

    Nema komentara