Opis materijala
Učenici migrantskog podrijetla često imaju poteškoća u prilagođavanju novom okruženju za učenje. Opisane aktivnosti mogu koristiti učiteljima kako bi mogli ispunjavati potrebe učenika u učionicama koje su sve raznolikije i u kojima se govori sve više jezika.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Dominik Možnik, Autor
Zrinka Šimunović, Autor
Mirjana Blažičko, Autor
Andrea Brzac, Autor
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.6.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.6.2. Učenik pjevanjem izvodi autorske i tradicijske pjesme iz Hrvatske i svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.6.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u aktivnostima glazbenog stvaralaštva
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO OŠ B.A.6.2. Učenik analizira sastavnice općega kretanja stanovništva svijeta i Hrvatske te njezinih prirodnih cjelina i županija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.8.2. Učenik proizvodi kratke i jednostavne govorne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.8.4. Učenik piše kratke i jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (2) NJ B.8.1. Učenik na različitim primjerima objašnjava sličnosti i razlike između vlastite kulture i drugih kultura u različitim aspektima svakodnevnoga života
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) NJ C.8.2. Učenik pronalazi i upotrebljava jednostavne informacije iz različitih izvora pritom se služeći osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, migracije, fraza, pjesma, sintagma, rječnik, Migracija, izbjeglice, multikulturalna pismenost, stvaralaštvo, djeca izbjeglice, integracija učenika migranata, migranti, učenici migranti, multikulturalne razlike, komunikacija i komunikacijski bonton
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Kako da mi baterija mobitela traje dulje (životni vijek)?
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole
PPTX
STVARANJE U KUTIJI
Marina Mihić, Kristina Benček, Tanja Horvat
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Katolički vjeronauk • 1. razred OŠ
DOCX
Komentari