Opis materijala
Samovrednovanje je vještina stvaranja realnih procjena vlastitih postignuća Proces samovrednovanja učenika pomaže razvoju kritičnosti i samokritičnosti učenika prema vlastitom radu i rezultatima. Time se kod učenika razvija i odgovornost za preuzete obaveze te kvalitetu izvršavanja tih obaveza.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
ANDRIJANA MIHALJEVIĆ, Autor
Dominik Možnik, Autor
Mihaela Piskač Opančar, Autor
Anita Sečan, Autor
Željka Štampar Zamuda, Autor
Ana Popović, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Ivana Andrić, Recenzent
Zvonimir Peranić, Recenzent
Ivana Fundurulić, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.7.3 prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO OŠ B.6.6. Učenik objašnjava složene utjecaje na obilježja klime, uspoređuje klimatske dijagrame te čita kartu klasifikacija klima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.8.4. Objašnjava električni otpor vodiča
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT OŠ B.8.1. Računa s algebarskim izrazima u R
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.8.3. Prepoznaje odnose među skupovima N, Z, Q, I i R te raspravlja o pripadnosti rješenja jednadžbe skupu brojeva
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, klima, povratna informacija, vršnjačko vrednovanje, samovrednovanje, empatija, Funkcija, klimatski dijagram, skupovi brojeva, govorne vrednote, racionalni i iracionalni brojevi, poteškoće u učenju, električni udar, govorne vježbe, rad u skupini
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Aktivnost Moje tijelo - pročitaj i zapiši
Ivana Lukić, Roberta Bonassin, Nataša Ilić-Agatić
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Talijanski jezik • 4. razred OŠ
DOCX
Aktivnost Vrednovanje kao učenje
Ivana Lukić, Roberta Bonassin, Nataša Ilić-Agatić
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Talijanski jezik • 4. razred OŠ
DOCX
Komentari