Ogledalo, ogledalce moje

e-skole

Ogledalo, ogledalce moje

  • Uređeno prije: 57mj
  • 284
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Samovrednovanje je vještina stvaranja realnih procjena vlastitih postignuća  Proces samovrednovanja učenika pomaže razvoju kritičnosti i samokritičnosti učenika prema vlastitom radu i rezultatima. Time se kod učenika razvija i odgovornost za preuzete obaveze te kvalitetu izvršavanja tih obaveza.

    Doprinosi

    Ana Popović, Recenzent
    Klara Matejčić, Autor
    Ivana Andrić, Recenzent
    Zvonimir Peranić, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.7.3 prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO OŠ B.6.6. Učenik objašnjava složene utjecaje na obilježja klime, uspoređuje klimatske dijagrame te čita kartu klasifikacija klima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.8.4. Objašnjava električni otpor vodiča
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT OŠ B.8.1. Računa s algebarskim izrazima u R
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.8.3. Prepoznaje odnose među skupovima N, Z, Q, I i R te raspravlja o pripadnosti rješenja jednadžbe skupu brojeva
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , klima, povratna informacija, vršnjačko vrednovanje, samovrednovanje, empatija, Funkcija, klimatski dijagram, skupovi brojeva, govorne vrednote, racionalni i iracionalni brojevi, poteškoće u učenju, električni udar, govorne vježbe, rad u skupini

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara