Opis materijala
Scenarij poučavanja Zakotrljaj franje sadrži aktivnosti iz matematike fizike kemije tehničke kulture i tjelesne i zdravstvene kulture te obuhvaća teme vezane uz sljedeće pikule/šćinke/špekule/klikere neophodne učenicima: kako slušati na satu kako slijediti upute i kako smanjiti strah u ispitnim situacijama.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Ivan Bednjanec, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Anita Sečan, Autor
Željka Štampar Zamuda, Autor
Goran Laslavić, Autor
Marica Antić, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Adriana Ivandić, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Zvonimir Peranić, Recenzent
Ivana Fundurulić, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tehnička kultura-> B. Tvorevine tehnike i tehnologije-> TK OŠ B. 7. 1. Na kraju treće godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Tvorevine tehnike i tehnologije učenik primjenjuje znanja i vještine usvojena iz područja metalurgije pri izboru i izradi uporabnoga predmeta od metala i drug...
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> OŠ TZK C.7.1. Prati osobna motorička postignuća i njihov napredak
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> OŠ TZK A.7.2. Povezuje u cjelinu elemente tehnike raznovrsnih sportova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.7.1. Povezuje rezultate i zaključke istraživanja s konceptualnim spoznajama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.7.1. Uspoređuje dimenzije, masu i gustoću različitih tijela i tvari
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.7.11. FIZ OŠ B.7.11. FIZ OŠ C.7.11. FIZ OŠ D.7.11. Rješava fizičke probleme
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ OŠ B.7.3. Interpretira silu trenja i njezine učinke
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjanjem plana ili pristupa učenju, samostalno ili uz poticaj učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjanjem plana ili pristupa učenju, samostalno ili uz poticaj učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT OŠ C.8.1. Skicira prikaz uspravnoga geometrijskog tijela u ravnini
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT OŠ C.8.2. Analizira i izrađuje modele i mreže uspravnih geometrijskih tijela
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.8.2. Primjenjuje oplošje i volumen geometrijskih tijela
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
površina, masa, POLIGON, Etape rada, obujam, oplošje, volumen, slušanje, operacijska lista, gustoća, laboratorijsko posuđe i pribor, vježbe disanja, laboratorij, vještine slušanja, vještine praćenja uputa, piktogram, prezentacija tehničke tvorevine
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Nužnost ekološkog obraćenja i kvalitetnijeg suodnosa sa prirodom iz aspekta pape Franje
Štefica Pokorny
Scenarij poučavanja
Informativni i dokumentarni sadržaji • Stručno usavršavanje nastavnika
PDF
Zakotrljaj franje
Mirta Ambruš Maršić, Aleksandra-Maria Vuković, Ivan Bednjanec, Vida Bilogrević Gatolin, Anita Sečan, Željka Štampar Zamuda
Scenarij poučavanja za međupredmetne teme
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Tehnička kultura
ZIP
Uređeno prije: 25mj
141
Komentari