Opis materijala
Pismenost je pravo i temelj za cjeloživotno učenje. Kvalitetno osnovno obrazovanje osposobljava učenike vještinama pismenosti neophodnim za život i daljnje učenje.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Dominik Možnik, Autor
Tvrtko Pleić, Autor
Sunčana Pomahač Gak, Autor
Mirjana Blažičko, Autor
Ivan Santica, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Ivan Kardum, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO OŠ B.A.6.1. Učenik interpretira podatke o broju i razmještaju stanovnika i gustoći naseljenosti na primjerima iz Hrvatske i svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.6.1. Učenik objašnjava oblike vlasti i načine upravljanja državom u srednjem i ranom novom vijeku
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, pisanje, vijest, komentar, informacijska pismenost, funkcionalna pismenost, pismo, Izvješće, linijski dijagram, kretanje broja stanovnika, povijesni izvor, metoda RAFT, vrste pisama, kompozicija teksta, kroničari, izrada i analiza linijskog dijagrama, RAFT metoda, forme pisanja, D Šimunović: Duga
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Sat razrednika
Valentina Kukas
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Zdravlje
PDF
Muškarac i Žena: Kritička analiza biblijskih temelja i suvremenih medijskih prikaza
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 3. razred • Vjeronauk
PPTX
Komentari