INTERAKTIVNI SADRŽAJ ZA MEĐUPREDMETNE TEME – Koliko teško, koliko brzo

e-skole

INTERAKTIVNI SADRŽAJ ZA MEĐUPREDMETNE TEME – Koliko teško, koliko brzo

  • Uređeno prije: 25mj
  • 199
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Uz pomoć upitnika učenici će saznati što je njima najvažnije - usmjerenost na zadatak usmjerenost na izvedbu ili usmjerenost na izbjegavanje napora. Važno je osvijetiti razloge kojima pripisujemo svoj (ne)uspjeh te razmisliti što bismo trebali promijeniti.

    Doprinosi

    Adriana Ivandić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    motivacija, Kiseline, lužine, zanesenost (flow), indikator, usmjerenost na zadatak, usmjerenost na izvedbu, atribucijska teorija

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.7

    Komentari

    Nema komentara