Zaneseni učenjem

e-skole

Zaneseni učenjem

  • Uređeno prije: 25mj
  • 115
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Zanesenost (flow) je ugodno iskustvo koje ljudi doživljavaju kada su toliko usmjereni na neku aktivnost da ih ona u potpunosti zaokupi. Zanesenost se može javiti u različitim aktivnostima a povezana je s velikim brojem pozitivnih ishoda u akademskom području poslu i sportu. Zanesenost može predstavljati motivacijski mehanizam koji omogućuje učeniku da ustraje u aktivnosti zbog koncentracije i uživanja koji su karakteristični za zanesenost.

    Doprinosi

    Ivan Santica, Recenzent
    Klara Matejčić, Autor
    Zvonimir Peranić, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.1 izrađuje, objavljuje te predstavlja digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i - ili offline programa pri čemu poštuje uvjete korištenja programom te postavke privatnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.8.1. Povezuje rezultate i zaključke istraživanja s konceptualnim spoznajama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.7.1. Uspoređuje dimenzije, masu i gustoću različitih tijela i tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV OŠ C.8.1. Učenik analizira razvoj i uporabu tehnologija koje su promijenile život čovjeka u 20. i 21. stoljeću
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV OŠ E.8.1. Učenik ocjenjuje kreativno ljudsko djelovanje i stvaralaštvo, položaj vjerskih zajednica u pojedinim društvima u 20. stoljeću

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , znanost, fotografija, motivacija, umjetnost, Kiseline, videozapis, mjerenje, lužine, zanesenost (flow), indikator, usmjerenost na zadatak, usmjerenost na izvedbu, atribucijska teorija, 20 stoljeće, osnovni podjeljak, gustoća tijela, zanesenost u učenju

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara