INTERAKTIVNI SADRŽAJ ZA MEĐUPREDMETNE TEME –Unutarnji sukob

e-skole

INTERAKTIVNI SADRŽAJ ZA MEĐUPREDMETNE TEME –Unutarnji sukob

  • Uređeno prije: 25mj
  • 318
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Prečesto koristimo glagol ''moram'' kojim najčešće opisujemo žaljenje za propuštenim prilikama ili govorimo o obvezama i stresu. Unutarnji sukob možete riješiti tako da u mislima preoblikujete rečenicu i upotrijebite glagol ''želim''. 

    Doprinosi

    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.7.3. Učenik sudjeluje u kratkoj i jednostavnoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.7.4. Učenik piše kratke i jednostavne tekstove

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    motivacija, osjećaji, Koncentracija, nastavni predmeti, unutarnji sukob

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara