Mogu, ali ne da mi se!

e-skole

Mogu, ali ne da mi se!

  • Uređeno prije: 25mj
  • 230
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Sve ide lakše ako imamo unutarnji poriv. Tako je i učenje puno lakše ukoliko pronađemo motivaciju. Ponekad se učenici koriste strategijom: Čekam pravi trenutak kako bih počeo učiti. Problem nastaje kada taj trenutak nikako ne dolazi. Što onda činiti? Neke načine kako potaknuti motivaciju za učenje možete otkriti u ovom scenariju.

    Doprinosi

    Andrea Brzac, Autor
    Matea Jonjić, Autor
    Natalia Radanović, Autor
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Alka Vrsalović, Recenzent
    Ivan Santica, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    Klara Matejčić, Autor
    Zvonimir Peranić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> OŠ TZK A.8.1. Samoinicijativno primjenjuje stečena motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> OŠ TZK C.8.1. Prati osobna motorička postignuća i unapređuje ih
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D 8.2. Odabire opterećenja prilikom vježbanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.7.1. Uspoređuje dimenzije, masu i gustoću različitih tijela i tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.7.11. FIZ OŠ B.7.11. FIZ OŠ C.7.11. FIZ OŠ D.7.11. Rješava fizičke probleme
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.7.1. Učenik analizira dinamiku i odnose pojedinaca i različitih društvenih skupina u 18. i 19. stoljeću
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.7.3. Učenik sudjeluje u kratkoj i jednostavnoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.8.1. Učenik razumije srednje dugi i jednostavni govoreni tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.8.3. Učenik piše srednje dugi i jednostavni tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.8.4. Učenik govori srednje dugi i jednostavni tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ FJ (1) C.8.3. Učenik vrednuje različite informacije iz izvora na ciljnome jeziku
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.7.4. Učenik piše kratke i vrlo jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.8.3. Razlikuje slobodno, aktivno i proaktivno ponašanje-djelovanje

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    obrazovanje, cilj, površina, motivacija, osjećaji, masa, volumen, industrijska revolucija, Duljina, Koncentracija, nastavni predmeti, unutarnji sukob, dječji rad, upornost, fizikalna veličina, zadovoljstvo, jednodnevni plan posjeta gradu, sadašnje vrijeme, francuski gradovi

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara