Opis materijala
Sve ide lakše ako imamo unutarnji poriv. Tako je i učenje puno lakše ukoliko pronađemo motivaciju. Ponekad se učenici koriste strategijom: Čekam pravi trenutak kako bih počeo učiti. Problem nastaje kada taj trenutak nikako ne dolazi. Što onda činiti? Neke načine kako potaknuti motivaciju za učenje možete otkriti u ovom scenariju.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Sunčana Pomahač Gak, Autor
Anita Sečan, Autor
Andrea Brzac, Autor
Matea Jonjić, Autor
Natalia Radanović, Autor
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Alka Vrsalović, Recenzent
Ivan Santica, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Zvonimir Peranić, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> OŠ TZK A.8.1. Samoinicijativno primjenjuje stečena motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> OŠ TZK C.8.1. Prati osobna motorička postignuća i unapređuje ih
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D 8.2. Odabire opterećenja prilikom vježbanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.7.1. Uspoređuje dimenzije, masu i gustoću različitih tijela i tvari
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.7.11. FIZ OŠ B.7.11. FIZ OŠ C.7.11. FIZ OŠ D.7.11. Rješava fizičke probleme
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.7.1. Učenik analizira dinamiku i odnose pojedinaca i različitih društvenih skupina u 18. i 19. stoljeću
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.7.3. Učenik sudjeluje u kratkoj i jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.8.1. Učenik razumije srednje dugi i jednostavni govoreni tekst
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.8.3. Učenik piše srednje dugi i jednostavni tekst
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.8.4. Učenik govori srednje dugi i jednostavni tekst
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ FJ (1) C.8.3. Učenik vrednuje različite informacije iz izvora na ciljnome jeziku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.7.4. Učenik piše kratke i vrlo jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.8.3. Razlikuje slobodno, aktivno i proaktivno ponašanje-djelovanje
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
obrazovanje, cilj, površina, motivacija, osjećaji, masa, volumen, industrijska revolucija, Duljina, Koncentracija, nastavni predmeti, unutarnji sukob, dječji rad, upornost, fizikalna veličina, zadovoljstvo, jednodnevni plan posjeta gradu, sadašnje vrijeme, francuski gradovi
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Aktivnost: Što se radi?, 6. razred osnovne škole
Sanja Beloglavec, Marija Rašić, Suzana Ruško, Nataša Tomljanović
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Hrvatski jezik / Jezik i komunikacija • 6. razred OŠ
DOCX
HVALA ŠTO MI POMAŽEŠ
Marina Mihić, Kristina Benček, Tanja Horvat
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Katolički vjeronauk • 3. dobna skupina
ZIP
Komentari