Znanje podijeli, a ne zadaću

e-skole

Znanje podijeli, a ne zadaću

  • Uređeno prije: 26mj
  • 149
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenicima se nameće društveni imperativ da je samo petica uspjeh a sve ostalo neuspjeh. Stoga je dobra ocjena postala važna bez obzira na način kako se do nje došlo. Cilj ovog scenarija je osvijestiti kod učenika negativne posljedice takvog ponašanja i upoznati ih s vrijednostima akademske čestitosti. 

    Doprinosi

    Andrea Brzac, Autor
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Klara Matejčić, Autor
    Martina Hein, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.5.1 analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.4. Kritičko mišljenje - Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> C. Energija-> OŠ PRI C.5.1. Učenik razlikuje najvažnije izvore i oblike energije i raspravlja o njihovu utjecaju na život na Zemlji
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT OŠ B.5.2. Prikazuje skupove i primjenjuje odnose među njima za prikaz rješenja problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.5.1. Učenik primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.5. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , Autorsko pravo, Društvene mreže, vrijednosti, obnovljivi izvori energije, Energija, skup, Presjek skupova, copyright, akademska čestitost, navođenje izvora, znanje, ocjene, Vennovi dijagrami, CC, besplatne fotografije, prepisivanje, privatnost, biti online

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara