Koji je moj stil?

e-skole

Koji je moj stil?

  • Uređeno prije: 58mj
  • 155
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Termin stilovi učenja koristimo kao opis stavova i ponašanja koji određuju naše preferencije u učenju. Većina učenika nije svjesna koji im stil učenja odgovara iako imaju ideju i uvid  o tome da iz nekih aktivnosti i situacija uče uspješnije nego iz drugih. Postoji niz različitih modela i viđenja stilova učenja kroz aktivnosti ovog  scenarija poučavanja prikazan je pristup stilovima učenja temeljem tzv VAK modela.

    Doprinosi

    Željka Drniković, Autor
    doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
    Klara Matejčić, Autor
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> A. Organiziranost prirode-> OŠ PRI A.5.1. Učenik objašnjava temeljnu građu prirode
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.5.1. Učenik objašnjava svojstva zraka, vode i tla na temelju istraživanja u neposrednom okolišu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.5.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT OŠ C.5.2. Opisuje i crta odn. konstruira geometrijske likove te stvara motive koristeći se njima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.5.1. Učenik stječe pozitivan stav prema učenju talijanskoga jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.5.3. Učenik odabire i primjenjuje osnovne strategije učenja talijanskoga jezika

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , blagdani, trokut, četverokut, svojstva vode, krug, stilovi učenja, VAK model, društva u prapovijesti i starom vijeku, razvoj izuma, razvoj pisma, građevine u prapovijesti i starom vijeku

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara