Opis materijala
Termin stilovi učenja koristimo kao opis stavova i ponašanja koji određuju naše preferencije u učenju. Većina učenika nije svjesna koji im stil učenja odgovara iako imaju ideju i uvid o tome da iz nekih aktivnosti i situacija uče uspješnije nego iz drugih. Postoji niz različitih modela i viđenja stilova učenja kroz aktivnosti ovog scenarija poučavanja prikazan je pristup stilovima učenja temeljem tzv VAK modela.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Tanja Debelec, Autor
Sandra Lacić, Autor
Dominik Možnik, Autor
Željka Drniković, Autor
doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Ivana Fundurulić, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> A. Organiziranost prirode-> OŠ PRI A.5.1. Učenik objašnjava temeljnu građu prirode
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.5.1. Učenik objašnjava svojstva zraka, vode i tla na temelju istraživanja u neposrednom okolišu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.5.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT OŠ C.5.2. Opisuje i crta odn. konstruira geometrijske likove te stvara motive koristeći se njima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.5.1. Učenik stječe pozitivan stav prema učenju talijanskoga jezika
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.5.3. Učenik odabire i primjenjuje osnovne strategije učenja talijanskoga jezika
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, blagdani, trokut, četverokut, svojstva vode, krug, stilovi učenja, VAK model, društva u prapovijesti i starom vijeku, razvoj izuma, razvoj pisma, građevine u prapovijesti i starom vijeku
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
AutoCAD, Kotni stilovi
Vladimir Todorović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Grafička tehnologija i audiovizualne tehnologije
PDF
Kako je živjeti u zraku (Kako je živjeti na kopnu - prilagodbe)
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Priroda
DOCX
Komentari