INTERAKTIVNI SADRŽAJ ZA MEĐUPREDMETNE TEME – Što kada pogriješim?

e-skole

INTERAKTIVNI SADRŽAJ ZA MEĐUPREDMETNE TEME – Što kada pogriješim?

  • Uređeno prije: 58mj
  • 149
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Negativne misli nam nikako ne pomažu te se zbog njih osjećamo loše. Uz pomoć videozapisa učenici će saznati koje strategije im mogu pomoći da bi pobijedili negativno razmišljanje. Na svoje pogreške i neuspjehe gledajte kao na povratnu informaciju i priliku za učenje i rast.

    Doprinosi

    Martina Hein, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.3. Kreativno mišljenje - Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    hipoteza, istraživanje, pokus, pogreške, divergentno mišljenje, kognitivna uvjerenja usmjerena na stabilnost ili rast i razvoj, pretpostavka

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.9

    Komentari

    Nema komentara