Kako pojesti slona?

e-skole

Kako pojesti slona?

  • Uređeno prije: 58mj
  • 129
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Kako pojesti slona? Zalogaj po zalogaj. (Indijska poslovica) Kada je pred učenicima veliki i složen zadatak glavno pitanje i izvor najveće frustracije može biti: Odakle krenuti? Dijeljenje velike cjeline ili  projekta na male i dostižne ciljeve koji se smještaju u određen vremenski okvir omogućuje nam učenicima da prate vlastiti napredak i potaknu motivaciju. 

    Doprinosi

    Lovorka Cesarec Ban, Autor
    Ivana Škarica Mital, Recenzent
    Klara Matejčić, Autor
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Ivan Kardum, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.1. Učenik govori i razgovara u skladu s interesima, potrebama i iskustvom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.1. Učenik obrazlaže doživljaj književnoga teksta, objašnjava uočene ideje povezujući tekst sa svijetom oko sebe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.2. Učenik razlikuje temeljna žanrovska obilježja književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.5.1. Uočava i koristi se osnovnim kognitivnim strategijama učenja jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.6. Zapisuje jednostavne učestale izgovorene riječi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.7. Piše kratak i jednostavan tekst poznate tematike koristeći se vrlo jednostavnim jezičnim strukturama i razlikujući upotrebu osnovnih pravopisnih znakova
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.2.1. Planiranje - Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.2. Rastavlja broj na proste faktore i primjenjuje djeljivost prirodnih brojeva

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    strip, kalendar, motivacija, prost broj, planiranje, razgovor, Koncentracija, stvaralačko prepričavanje, upravljanje vremenom, plan rada

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara