Opis materijala
Kako pojesti slona? Zalogaj po zalogaj. (Indijska poslovica)
Kada je pred učenicima veliki i složen zadatak glavno pitanje i izvor najveće frustracije može biti: Odakle krenuti? Dijeljenje velike cjeline ili projekta na male i dostižne ciljeve koji se smještaju u određen vremenski okvir omogućuje nam učenicima da prate vlastiti napredak i potaknu motivaciju.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Sanela Jukić, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Lovorka Cesarec Ban, Autor
Ivana Škarica Mital, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Ivana Fundurulić, Recenzent
Ivan Kardum, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.1. Učenik govori i razgovara u skladu s interesima, potrebama i iskustvom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.1. Učenik obrazlaže doživljaj književnoga teksta, objašnjava uočene ideje povezujući tekst sa svijetom oko sebe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.2. Učenik razlikuje temeljna žanrovska obilježja književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.5.1. Uočava i koristi se osnovnim kognitivnim strategijama učenja jezika
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.6. Zapisuje jednostavne učestale izgovorene riječi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.7. Piše kratak i jednostavan tekst poznate tematike koristeći se vrlo jednostavnim jezičnim strukturama i razlikujući upotrebu osnovnih pravopisnih znakova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.2.1. Planiranje - Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.2. Rastavlja broj na proste faktore i primjenjuje djeljivost prirodnih brojeva
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
strip, kalendar, motivacija, prost broj, planiranje, razgovor, Koncentracija, stvaralačko prepričavanje, upravljanje vremenom, plan rada
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Kako je živjeti u zraku (Život u zraku - kako je letjeti, Kretanje na kopnu - kroz zrak)
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Priroda
DOCX
Kako brinemo o svom tijelu i duši?
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Osobni i socijalni razvoj
Komentari