Opis materijala
Za prepoznavanje antidemokratskog ponašanja potrebno je razumjeti i promicati demokratske vrijednosti. Aktivnostima iz Povijesti Tjelesne kulture i Hrvatskog jezika učenici će se zalagati za slobodu izražavanja provedbu pravednost i jednakost u svakodnevnim situacijama. A na kršenje glasno zviždukati.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Nataša Sajko, Autor
Stjepan Mudifaj, Autor
Ivana Zelenika, Autor
Ivana Kutle, Autor
Kristijan Šivak, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Jasna Kudek Mirošević, Autor
Dubravka Štiglić, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ana Šutalo Barić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.4.1. Učenik kritički procjenjuje utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.4.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.1. Primjenjuje kineziološka teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.2. Izvodi složenije tehničko taktičke elemente sporta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.3. Prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire aktivnosti koje doprinose samopoštovanju i samopouzdanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.2. Učenik prosuđuje nastanak i nestanak dviju jugoslavenskih država kao i stvaranje samostalne i demokratske Hrvatske
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, demokracija, sport, Društvene mreže, mediji, Korupcija, Politički poredak, zviždači, demokratsko društvo, aktivni građanin, politička cenzura, ekonomska cenzura, otvoreno društvo, civilno (građansko) društvo, fair play, novinar, odgovorno građansko novinarstvo, obrazovne priče
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Ivana Brlić-Mažuranić, Ribar Palunko i njegova žena; Kako je Potjeh tražio istinu
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Hrvatski jezik
PDF
Kako je živjeti u zraku (Život u zraku - kako je letjeti, Kretanje na kopnu - kroz zrak)
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Priroda
DOCX
Komentari