Kako prepoznati antidemokratsko ponašanje?

e-skole

Kako prepoznati antidemokratsko ponašanje?

  • Uređeno prije: 58mj
  • 108
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Za prepoznavanje antidemokratskog ponašanja potrebno je razumjeti i promicati demokratske vrijednosti. Aktivnostima iz Povijesti Tjelesne kulture i Hrvatskog jezika učenici će se zalagati za slobodu izražavanja provedbu pravednost i jednakost u svakodnevnim situacijama. A na kršenje glasno zviždukati.

    Doprinosi

    Stjepan Mudifaj, Autor
    Ivana Zelenika, Autor
    Ivana Kutle, Autor
    Kristijan Šivak, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Jasna Kudek Mirošević, Autor
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ana Šutalo Barić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.4.1. Učenik kritički procjenjuje utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.4.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.1. Primjenjuje kineziološka teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.2. Izvodi složenije tehničko taktičke elemente sporta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.3. Prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire aktivnosti koje doprinose samopoštovanju i samopouzdanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.2. Učenik prosuđuje nastanak i nestanak dviju jugoslavenskih država kao i stvaranje samostalne i demokratske Hrvatske
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , demokracija, sport, Društvene mreže, mediji, Korupcija, Politički poredak, zviždači, demokratsko društvo, aktivni građanin, politička cenzura, ekonomska cenzura, otvoreno društvo, civilno (građansko) društvo, fair play, novinar, odgovorno građansko novinarstvo, obrazovne priče

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara