Korist svakome, prednost nikome

e-skole

Korist svakome, prednost nikome

  • Uređeno prije: 58mj
  • 132
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Javna dobra predstavljaju ona dobra koja nam bitno određuju kvalitetu života u zajednici. Bilo da se radi o prirodnim dobrima ili onima koje lokalne zajednice osiguravaju građanima ona su opći interes. Slobodno se koriste može ih koristiti mnogo ljudi u isto vrijeme a ne mogu se dijeliti jer su zajednička. Kako ih učiniti kvalitetnijim učenici mogu naučiti kroz aktivnosti iz Politike i gospodarstva Likovne umjetnosti ili kroz izvannastavne aktivnosti.

    Doprinosi

    Stjepan Mudifaj, Autor
    Petra Orbanić, Autor
    Katica Knezović, Autor
    Ivana Zelenika, Autor
    doc. dr. sc. Silvia Rogošić, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    Jasna Kudek Mirošević, Autor
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ana Šutalo Barić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.2. Učenik raspravlja o različitim odnosima između umjetnosti i moći te umjetnosti kao stvaralačkom procesu i argumentira vlastiti kritički stav
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.3. Učenik procjenjuje važnost i društvenu odgovornost očuvanja nacionalne kulturne-umjetničke baštine koja se uklapa u teme »Umjetnost i moć« te »Umjetnost i stvaralački proces«
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Politika i gospodarstvo-> C. Civilno društvo-> PG C.1 Učenik procjenjuje i promiče zaštitu i razvoj ljudskih prava te sudjelovanje građana u razvoju demokratskih odnosa
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Politika i gospodarstvo-> A. Politička pismenost-> PG A.1 Učenik argumentirano objašnjava obilježja političke zajednice i položaj građana u njoj
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.5.3. Promiče kvalitetu života u zajednici
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.5.3. Promiče kvalitetu života u zajednici
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , muzeji, kulturna baština, javno dobro, javni sektor, Ulična umjetnost, javna dobra, život u zajednici, opće dobro, privatna kontrola javnih dobara, javni interes, zajednički interes, neoromantizam, kulturne institucije, dobro društvo, privatni sektor

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara