Opis materijala
Dobrovoljno ulaganje osobnog vremena truda znanja i vještina za dobrobit druge osobe ili zajednice razvija osjećaj humanosti i solidarnosti u društvu a bazira se na izboru pojedinca. Zašto je volontiranje važno kako se uključiti zašto i na koji način učenici će naučiti kroz aktivnosti iz Filozofije Kemije ili Tjelesne i zdravstvene kulture. Jer volontirati znači i bolje živjeti.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Nataša Sajko, Autor
Ivana Marić, Autor
Larisa Grubešić Njari, Autor
Marijana Žgela Putniković, Autor
Ivana Škarica Mital, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Jasna Kudek Mirošević, Autor
Adriana Ivandić, Recenzent
Dubravka Štiglić, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ana Šutalo Barić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i uspoređuje svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.4.1. Procjenjuje duži izvorni ili prilagođen tekst pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.4.4. Sudjeluje u dugome razgovoru
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.4.6. Sažima i prevodi složenije tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.1. Primjenjuje kineziološka teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.4.2. Osmišljava i kreira motoričke vježbe koje izvodi radi dostizanja željenih rezultata tjelesne spremnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.3. Prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire aktivnosti koje doprinose samopoštovanju i samopouzdanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM SŠ D.3.1. Povezuje rezultate pokusa s konceptualnim spoznajama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.5.2. Volontira u zajednici
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, razvoj zajednice, volontiranje, Aerobika, koreografija, ples, pokus, solidarnost, volonterski klub, izreke, literarni doživljaj, aktivni građanin, prijevod životopisa, obiteljski centar, pomoć u učenju, usporedba s drugim čitateljima, tekst po vlastitom izboru učenika, mladi volonteri, princip solidarnosti, različiti aspekti solidarnosti
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Volontiraj
Mirta Ambruš Maršić, Milena Ćulav Markičević, Nataša Sajko, Ivana Marić
Scenarij poučavanja za međupredmetne teme
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Izvannastavne aktivnosti
ZIP
Uređeno prije: 58mj
123
Komentari